FYFAN VILKEN GALA <3
Var så nervös inför Big Nog samt Shogun matchen!
Så jävla skönt med tunga KOs där
Anderson Silva... Vilken mästare alltså, helt sjukt.
FYFAN VILKEN GALA <3
Var så nervös inför Big Nog samt Shogun matchen!
Så jävla skönt med tunga KOs där
Anderson Silva... Vilken mästare alltså, helt sjukt.
Hahaha spindeln 4 life
Fyfan det va lätt bästa natten på länge båda mina favoriter vann på knock i första ronden. Det kunde fan inte blivit bättre.
Alltså fyfan!!
Silva är ett monster, han är fan omänsklig, hur är det möjligt???? I första ronden var jag så glad för jag trodde Okami hade en chans men när han fick sparken i bakhuvet sista sekunden, ja då kändes det nog rätt kört. Jäklar va Silva lekte med honom, vem har en chans mot Silva? Jag tror att Hendo är den enda som kan ha en chans, dock så får han inte bli nedtagen som i förra matchen.
Big Nog trodde jag faktiskt kunde ta det och det gjorde han med besked!!! Schaub är fortfarande rätt oprövad, bara vunnit mot avdankade Crocop o Gonzaga. Men kul att se!! Titelmatch snart för Big Nog? Han har ju rätt bra rekord! boxningen såg riktigt fin ut från Big Nog.
Jag är glad att Shogun överbevisade mig. Han såg riktigt lugn och bra ut och jäklar vilka hammerfist, ser ut som PrideShogun
. Griffin såg sjuuuuuuukt nervös ut, såg tråkigt nog inte bra ut överhuvudtaget.
Nu har två senaste galorna varit sjukt bra!!! Menar Hardy & Lytle galan då.
Anderson silva är bäst, okami hade tur med tiden i första ronden den sparken tog på honom.
sen var han chanslös under hela fighten. Silva måste gå till tiderna som den bästa någonsin,.. vilka finns på den nivån idag?
Sami håller med dig, Hendo kan vara den enda som har en chans även om den är jävligt liten.
Fattar inte hur jag kunde vara anti silva ett tag när han fjantade runt jag borde vart med lojal
Shogun käkade upp griffin, men för mig var det ingen chock för Shogun är mycket bättre än griffin. Den shogun vi såg mot mashida har en chans mot jones.
Blev lite hypad när jag såg griffins pre ufc rio video men griffin kommer få stryk av alexander gustafsson i sin nästa fight
edit: vilken inramning och vilka fans! det här var stort och big nogs vinst var så jäkla skön!
![]()
Last edited by KanoBlack; 08-28-2011 at 11:54 AM.
mera MMA !!
bästa galan på länge efter att bara ha sett de här 3 fighterna, trist med forumbettingen som inte gick in bara denna gång.
Har bara sett de 3 huvudfighterna så ska se om jag hittar alla prel fighter nu. Fanns några bra fighter där som skabli sevärda de med då jag lyckats att inte ha blivit spoilad trots att jag direkt gick in i spoiler tråden via FB.![]()
Varför, å varför var Big Nog tvungen att göra comeback just den här galan när jag bettat emot honom?! Han shockade Världen, och såg grym ut. Dock ser jag ingen ny titel anytime soon.
Anderson Silva är GRYM. Det finns inga andra ord för det. Han knockade nästan Okami med samma jabb som knockade Griffin.
Shogun levererar! Jag var osäker på vilken form han skulle vara i, speciellt när han såg så liten ut, men han var grym. Det verkar som att Brasilianarna verkligen såg fram emot att få slåss i hemlandet, och tränade hårdare än någonsin.
Note to self: Betta aldrig mot en Brasilianare som slåss i Brasilien.
Rolig fakta: Det var totalt 16 fights som var Brazil vs. The World, och Brasilien förlorade bara en(!) av dessa fights.
Var faktiskt skönt att slippa se Nogueira medvetslös. Känns som att han kommer att ha nog med problem om några år ändå.
Kul med en bulgarisk segrare också.
Men den stora frågan måste ju ändå vara: Var det en fet Ronaldo man såg jubla just efter Anderson vunnit?
Man kan ju undra vilken form Forrest var i. Tyckte han rörde sig riktigt långsamt och ofokuserat, för att inte tala om den där pinsamma legkicken.
Kanske var en tuff cut för han eller så var han omotiverad.
Tar dock inte bort vinsten från Shogun som avlustade riktigt snyggt. HAMMERFIST!
men är forrest bättre än detta de senaste åren?
det är mer min fråga.
Att han vann över shogun senast var ju en chock då med och nu var han stor underdog.
Schaub hade big nog där ett tag när han vinglade till men Big Nog tog hårda smällar som om det vore 90talet igen
Silva har bara Sonnen kvar att spöa, Hendo kommer nog komma in och få möta honom först
mera MMA !!
Jag kommer troligen aldrig att heja på Anderson Silva, men jag kapitulerar givetvis inför hans fantastiska kunnande. En makalöst begåvad man!
Kommer med en längre analys imorgon. Hinner inte idag. Jobbar...![]()
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Nu känner jag mig sjukt dum som bettade mot både Nog och Shogun. Nog känns dock dessvärre inte som en bra fighter längre, han kan ta sjuka smällar men det är ju det hans game går ut på verkar det som. Nu spöade han ju Schaub vilket bevisar att han borde ha lite kvar i tanken. Shogun såg skitfräsch ut och man får hoppas att det håller så nån kan ta bältet från Jones sen.
Silva... Vilket jäkla monster, alltså.
"- Who would you like to fight next?
- My clone!"
Gillade Pearson vs. Barboza också, Barboza ser ut att kunna bli en LW-Anderson..!
Griffin gjorde mig sjukt besviken, antar att det finns en anledning till hans prestation men ändå, han såg inte ut att vara det minsta bekväm i buren.
Last edited by toelock; 08-28-2011 at 10:03 PM.
Jag var en av de som blev spoilade av senaste nyhetsbrevet som skickades ut idag.
Hade väntat med att se galan till imorgon men så fick jag nyhetsmailet och blev spoilad på main eventet genom att de stod att alla hyllade Silva.
Så jag såg även på er facebook att kanoblack var skyldig och kollade in hans medlemssida och såg slappen!
Det gjorde mig genast på bättre humör och nu efter att ha sett på fighterna så är jag glad igen.
Silva skulle jabbknocka sin egen klon!
Nog vann enbart pga av att det var i brasilien, han skulle åkte ner i usa
tur att jag hann se fighten innan! =)
anderson silva bli vassare när han sänker händerna
slagen kommer helt osynliga och från ingestans
tycker att florian var bra kommentator
informativ och vass
Så. Nu finns en personlig analys av UFC 134 uppe. Läs och håll med eller säg emot. En ovanligt bra gala får man väl säga.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Han kan ju inte pensionera sig nu! En fin skalp han plockade även om jag alltid tyckt att hypen kring Schaub har varit jävligt märklig. Han är ju frisk och skadefri nu för första gången på länge.. Tror säkert att det finns en fight eller två kvar i den där gamla kroppen.. Frågan är vem som skulle kunna vara nästa motståndare bara.. Travis Browne kanske om han får en seger mot Rob Broughton på 135an?
Jag vill mest bara att han slutar med en vinst och inte lägger av efter att ha förlorat tre gånger irad eller nåt sånt, men visst såg han väl något bättre ut än annars.. problemet kvarstår dock, han har för dålig head movement och dåligt fotarbete.
Helt fantastisk gala ufc i rio !
Otroligt publiktryck och riktigt bra matcher rakt igenom.
höjdpunkterna var ju självklart Minotauros vinst. Jag tyckte han såg bra mycket mer alert och rapp ut än vad han har gjort på sistone.
Silva vs Okami som slutade ungefär som förväntat men spindeln är alltid underhållande att se.
Och inte minst Shogun som vinner över griffin på förödande manér ! Helt fantastiskt!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Den här galan var underbar, Silva är utan tvekan bästa p4p mästaren enligt white så gsp får nöja sig med p4p2 platsen officiellt.
tycker griffin var en riktigt bra förlorare och idrottsman
Nogueira tog absolut en fin skalp, men jag tycker inte att han utvecklats ett dugg de senaste åren. Han ser inte särskilt fräsch ut i mina ögon. Lite "legogubbe" som någon sa tidigareJag respekterar Big Nog oerhört mycket och vill bara inte att han blir ett ringvrak. Eller burvrak snarare.
Anderson är tveklöst bättre än GSP p4p.
När Nog matchen började trodde jag på Shaub men hoppades verkligen på Minotauro.
Så jävla skönt när han vann hemma
Galet bra gala
Txs vad elak du är mot dem.
Dem sänder galan just nu på 4sport
mera MMA !!