Alves vs Howard
Kan nån stava till "skolning"?Alves var otroligt överlägsen och träffade Howard med kontringar varje gång denne attackerade och attackerade själv felfritt samtidigt som han undvek i princip alla howards kontringar.
Alves bästa showing i buren än? Jag säger ja!
Danzig vs Stevenson
Blev ingen långvarig historia. Man kände knappt igen Danzig i den nya frillan och jag kände inte igen hans knockout-krok hellerMen riktigt fin var den och med den medföljer att Danzig får hänga kvar i UFC ett tag till medans Stevenson nu måste hänga på en riktigt skör tråd.
Miller vs Oliveira
Trist för unge herr Oliveira att han inte kunde hålla igång sitt vinsttåg, vi hade väl alla väntat oss en spektakulär uppvisning precis som sist. Men Miller satte stopp för det och vann på en riktigt fin kneebar. Inga problem dock för Oliveira som är väldigt ung och fortfarande ett otroligt intressant prospekt. Miller tuffar på mot en titelmatch och mannen med kanske de mest framåtroterade axlarna i hela gamet är nog inte långt ifrån nu!
Riddle vs Pierson
Chipper slår varenda slag för kort. Helt otroligt! Första ronden fick han ju däng men sedan lyckades han bättre och bättre men räckte inte hela vägen fram. Pierson hade imponerande standup men behöver jobba ordentligt på flåset. Bra debut !
Struve vs McCorkle
Ja jag vet inte vad Korklarn gjorde där i co-main egentligen och han började ju bra och jag trodde nästan att det var klart med den kimuran men struve vände riktigt snyggt och lyckas själv. Han är intressant om han bara kan vinna ett par i rad och vli lite mer stabil va..
Hazelett vs Bocek
Hazelett är ju helt sjukt vig men det räckte inte mot super-grapplern Bocek. Mycket välgjort av Bocek och han får gärna möta Sotiropoulis för mig. Där tror jag han skulle bli utboxad och förlora. (Sotis mot titeln!!)
Koscheck vs St.Pierre
Ja hade vi förväntat oss mindre från världens bästa fighter p4p?!
Imponerande av Kos att inte bli nedtagen mycket och själv lyckas ta ner men han blev ju mosad i gameplan och boxning. Är det månne St.Pierres jobb med freddie roach som har gett effekt? Hursom är han mästare och fortfarande untouchable

LinkBack URL
About LinkBacks
Alves var otroligt överlägsen och träffade Howard med kontringar varje gång denne attackerade och attackerade själv felfritt samtidigt som han undvek i princip alla howards kontringar.
Reply With Quote
. GSP visade snygg stand up men man väntade ju sig nåt helt annat.