Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 11 of 11
    Hall of famer
    Tyckte det var ett mycket underhållande TUF final event.

Edwin Dewees vs Jorge Rivera
    Konstigt stopp på matchen, såg inga rena träffar men dommaren såg nog bättre.

Rich Clementi vs Din Thomas
    Härligt att Din vann, Rich snackar bara en massa men levererar inget.

Scott Smith vs Pete Sell
    Sluggerfest, vilt slagsmål med ett mycket konstigt slut, kunde slutat hur fan som helst. Riktigt annourlunda avslut...

Travis Lutter vs Patrick Cote
    Denna slutade som jag hoppades, snabb vinst av Travis. Var faktiskt rädd för att det skulle bli en långdragen ground n' smek men det blev en härlig avslutning av Travis, riktigt cool faktiskt. Får se hur bra hans Jiu Jitsu klarar sig mot Silva.

Thales Leites vs Martin Kampmann
    Vilken fight! Riktigt kul att se Martin in action, lite Chuck Liddell över han faktiskt. Sjukt bra takedowndefence! Fattar inte att brassen kunde ta så mycket stryk, att han inte somna? Den sista ronden var kanske kraften borta av utmattning men fan vad stryk Kampmann gav han, fet match! Kampmann dominerade mot en i mma obesegrad fighter som är rekomenderad av BJ Penn för sina Jiu Jitsu skills, imponerande.

Matt Serra vs Chris Lytle
    Skit match, jävligt jämn och jag tror Matt vann på sin enda takedown nått annat kan jag inte se som nått bra han gjorde. Tror inte han har mycket att hämta mot varken Huges eller GSP.

Hall of famer
    Edwin Dewees vs Jorge Rivera
    Helt fel att bryta matchen! Nu kommerj ag inte ihåg vad domaren heter men han har haft flera konstiga stop i tidigare matcher också.

Rich Clementi vs Din Thomas
    Blev som jag trodde.

Scott Smith vs Pete Sell
    Riktigt cool match. Sell's kroppsslag va sjukt snyggmen ennu snyggare av Smith.

Travis Lutter vs Patrick Cote
    Slutade också precis som man hade väntat sig , en alltför lätt nertagning och sub. Luttervs Silva kan bli intressant om Lutter lyckas ta ner silva, men jag tvivlar på det.

Thales Leites vs Martin Kampmann
    Kampmann är grym, kul med en "granne" som presterar i UFC. Jag tror hna kan gå långt. Lite synd att han inte våga prova och avsluta matchen där i slutet men de var nog klokt att inte gå ner poå marken.

Matt Serra vs Chris Lytle
    Lite tråkig match. Hoppades på Lytle. Som Hendrik sa förstår jag inte hur det ska kunna hota varken Hughes eller GSP. Det skulleva underskattning i såfall det har man ju sett tidigare.

Nu är det bara å vänta på Hughes vs GSP II-. Det kommer bli ett krig!

Hall of famer
    Riktigt bra gala. Matt Serra kommer inte ha någonting att hämta i en titelmatch, då tror jag mer på Travis Lutter.
    Skönt att få se Kampmann vinna igen , väldigt övertygande. Det enda som
    var lite konstigt var att han aldrig fick knocken.
    Måste även ta upp det som diskuterades på kampsport.se. Joe Rogan vilken dryg man , direkt när Leites fick ner Kampmann på marken " Look how easy he`s passing the guard". När i själva verket Kampmann klarade sig hur bra som helst. Hursomhelst så hoppas man att han fortsätter utvecklas.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Mighty
    Måste även ta upp det som diskuterades på kampsport.se. Joe Rogan vilken dryg man , direkt när Leites fick ner Kampmann på marken " Look how easy he`s passing the guard". När i själva verket Kampmann klarade sig hur bra som helst. Hursomhelst så hoppas man att han fortsätter utvecklas.
    Haha ja precis vad jag å kompisen satt å förargade oss över också
    Jag mins inte riktigt men lyckades han ens passera guarden helt??

Hall of famer
    Nej , eller kanske någon sekund. Jag tyckte kampfmann hade full koll
    på läget, och höll en fin butterfly guard.

Hall of famer
    Ja precis, har för mig att joe sa nått liknandde också när kampmann tog sig upp till stående att Leites släppte upp honom till stående, varför skulle han göra det? han är en grappler och blev piskad stående.

Joe Rogan snackar för mycket...

Hall of famer
    Ja , det är skönt att han är så aktiv och lever sig in så mycket i sporten.
    Men det blir lixom för mycket ofta när det gäller honom. Tycker också att han ska verka överlägsen Goldberg hela tiden,kan iofs kanske vara något jag fått för mig. En sak som är säker är dock att Rogan ser sig själv som ett MMA-kunskaps fenomen =)

Hall of famer
    Jag märkte faktiskt inte att Joe sa dom grejerna han sa eftersom jag var så inne i fighten, hörde mest bara mig själv faktiskt. Men efter jag sett matchen igen så stör jag mig riktigt på det. Tror nog att dom gav Leites för mycket respekt bara för att han var obesegrad i MMA och att BJ Penn hade snakcat så mycket gott om han. Hur som helst så vet dom vem Kampmann är nu och vad han kan göra, ska bli kul att följa han.

Hall of famer
    Rogan är väl brun eller svartbälte vid det här laget, så lite koll borde han kanske ha.. Jävligt irriterande att han förväxlade holland med danmark hela tiden ops:

Contender
    Joe Rogan vilken dryg man
    Haha, inget skämt heller.. Fan, kommer ihåg när han påstod att armbågar i fejset inte var ett dugg smärtsamt.. det var bara risken att få ett cut som var lite drygt..

Hall of famer
    Quote Originally Posted by BobbyB
    Joe Rogan vilken dryg man
    Haha, inget skämt heller.. Fan, kommer ihåg när han påstod att armbågar i fejset inte var ett dugg smärtsamt.. det var bara risken att få ett cut som var lite drygt..
    Haha jag har för mig att jag också hört han säga något i den stilen. Om man dock heter Ken Shamrock tror jag inte det gör särskilt ont =)