Ramsey är grym!
Shamar... Vafan. Endimisionell så in i helvete. Fattar inte hur han var nr.1 pick.
Nu hoppas jag Zach från Dos Santos team vinner sin fight mot Chuck (rematchen).
Ramsey är grym!
Shamar... Vafan. Endimisionell så in i helvete. Fattar inte hur han var nr.1 pick.
Nu hoppas jag Zach från Dos Santos team vinner sin fight mot Chuck (rematchen).
Hahahaha jag är glad över att jag hade fel, fyfan vad dålig shamar är. Endimensionell stämmer inte, nolldimensionell snarare.
hehehe ja kanske det kane
Ramsey gjorde verkligen processen kort med tuffingen harvison, något oväntat men väldigt välkommet. Harvison lär få chans att gå på finalkortet i vilket fall och kan nog ta en och annan skalp med sin tuffhet.
Bailey däremot hoppas jag inte får chans att gå match igen. att spendera en hel match med att jabba in och gå på nedtagning, misslyckas med varenda försök (trots brottningsbakgrund), och sedan gnälla hos dana att han "faktiskt försökte bjuda på match och inte bara brottas" var nog det mest pinsamma denna säsong. T.o.m värre än bentleys gnäll. Ut med shamar från huset och aldrig in i UFC.
En riktig kämparinsats av chris som visar prov på god inlärningsförmåga och att verkligen kunna ta direktiv från hörnan, precis som sig bör!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Fi fan va ja hoppas Tony får så mycket smisk att han aldrig kan slåss igen.
Hade nån sagt nått sånt om min polare så hade ja fan inte hållit isär dom, vilken jävla nolla till människa.
Chuck FTW!!
Fy fan vilken idiot Tony är, inte konstigt att han har försökt vara nykter i huset när han blir en jävla idiot när han dricker. Tycker Charlie (?) skötte sig bra dock, som inte försökte strypa honom i sömnen efter allt det där.
Chuck är den här säsongens Court Mcgee, tror det blir han och Ramsey i finalen.
Jag tänker såhär..
För det första förtjänar man att åka ut om man blir dyngrak och beter sig som en idiot. punkt. MEN.
Tony har uppenbarligen en tradig bakgrund och har vad jag förstod innan bott i fosterfamilj eller nåt sådant. Charlie FÅR inte träffa sitt barn och måste betala underhåll av en eller annan anledning. Det KAN ju faktiskt vara så att tony fått stryk av farsan som liten och att charlie blivit av med sitt barn efter att ha misshandlat sonen och då är det ju i själva verket HAN som förtjänar att åka på't.
Oavsett så är det oacceptabelt beteende i huset och bör straffas på något sätt.
Sköna matcher hursom, jag hejar på ramsey!
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jo och sen är det ju lite så att man nästan aldrig kan hata en person, för deras handlingar reflekterar väl i rätt stor utsträckning hur de ser på sig själva och hur deras liv har varit. I Tonys fall verkar han ju ha haft det tufft.
Main Event:
170 lbs.: Anthony Ferguson vs. Ramsey Nijem
Main Card:
155 lbs.: Clay Guida vs. Anthony Pettis
205 lbs.: Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado
185 lbs.: Tim Credeur vs. Ed Herman
170 lbs.: Chris Cope vs. Chuck O'Neil
Preliminary Card:
155 lbs.: Danny Downes vs. Jeremy Stephens
135 lbs.: Scott Jorgensen vs. Ken Stone
145 lbs.: Josh Grispi vs. George Roop
145 lbs.: Reuben Duran vs. Francisco Rivera
170 lbs.: Justin Edwards vs. Clay Harvison
170 lbs.: Shamar Bailey vs. Ryan McGillivray
Vinner:
Ferguson
Pettis
Kingsboo
tossup/vet ej
Chuck
Stephens
Clay
Shamar
Mina vänner, här är alla vinnarna!
Ferguson - Nijem
Guida - Pettis
Kingsbury - Maldonado
Credeur - Herman
Cope - O'Neil
Downes - Stephens
Jorgensen - Stone
Grispi - Roop
Duran - Rivera
Edwards - Harvison
Bailey - McGillivray
haha vi tippar exakt likadant då på de vi tippat Rampage![]()
fan vad skönt med en vinst för Guida, gillar han mer och mer som fighter och som person
förövrigt den enda fighten jag hunnit se, vann den bäste Tuf:aren (favoriten) ?har han potential i UFC?
Guida kunde åkt dit på denna om den suttit lite bättreStarkt av Pettis som hade blivit lovat en finalfight i december att ta sig an en gorilla som Guida innan
![]()
Kul att se Ed Herman tillbaka igen. Kul när han var så deppad för att han valdes sist i TUF3 och så går han och vinner skiten! Även fast det officiellt var Grove som gjorde det, trots att han klappade ut i en giljotin och enligt mig även om han inte hade gjort det så borde Herman fått domslutet.
Tyckte det hade varit kul om Pettis vunnit, armbaren just innan ronden tog slut var riktigt nära. Gillar folk som verkligen jobbar underifrån, tycker dock det borde premieras lite bättre och domaren ställa upp matchen snabbare då än när folk bara håller i.
Pettis är en betydligt mer underhållande fighter än Guida tycker jag, och höll klart på Pettis.
Guida känns bara allmänt konstig tycker jag, och hans överdrivna adrenalinpåslag är patetiskt, även om det inte var lika mkt nu som många andra matcher.
Dessutom rörde han sig mer normalt nu, mot sist mot Gomi, där han studsade runt som en apa.
Vet inte riktigt varför, men kan bara inte med Clay Guida numera.
Jag tror vinnaren av Tuf, Tony har potential att bli riktigt bra om han fortsätter och håller sig i en bra camp. Skiter fullständigt i hur han beter sig i ett hus på fyllan, han underhåller som fighter iaf.
Om han blir ett svin när han dricker, men är sjysst nykter så fine, låt han vara i fred, han har uppenbarligen nåt problem. Bättre att folk stöttar han i karriären istället.
Nej det var synd att inte subben eller sparken släckte kvällen för Guida!
Kul för Tony att vinna TUF. han var helt klart bäst i år och jag tror nog att han kan komma att bli riktigt vass om han hamnar hos ett bra camp.
Guida gör en fisig insats mot pettis tycker jag och här ser vi hur det blir när boxningsdomare dömer. Guida träffade ca 4 slag och 2 knän under hela matchen resten av tiden höll han pettis och knuffade honom med axeln, något som knappast bör räknas som skada. Pettis å andra sidan träffade Clay mera både stående och på marken och hotade konstant med submissions. Nej den här matchen lämnar en sur eftersmak och jag tycker att Pettis borde stått som vinnare
Undrar också VEM TUSAN som dömde i kingsbury - maldonado. Jag tyckte att det var soklart 29-28 till maldonado som klart plockade hem första och tredje ronden. Nej fy det var ett riktigt dåligt domslut. Maldonado är förövrigt en helt fantastisk boxare, kolla hur han stannar i fickan och slippar slag efter slag för att sedan kontra.
håller med H4z3 och Shogun om Guida och hans match samt domarna, och även om beslutet i kingsbury-maldonado. Hoppas vi får se mer av maldonado bara.
+1
Guida kan jag inte med hoppades att Pettis skulle vinna.