Ja vad säger ni om den senaste TUFaren? Personligen anser jag att Brookins har alldeles för mycket att jobba på för att egentligen platsa. Han har rudimentär standup och egentligen ingen toppenbra markattack heller. Han slår bra men alldeles för sällan ifrån top-position och han har inte visat några submissions i högklass heller egentligen även om hans chokes självklart var fina.
Nae ingen av dem, Brooking & Johnson, kändes egentligen som att de platsar i UFC. Dock så verkar båda två ha enorm potential och om dom nu gör sitt och flyttar till bra camps så kan nog båda komma nånstans.
McKenzie fortsätter med sin giljotin. Han får ju fetminus för att det verkligen är det enda han egentligen kan. Han får dock plus som väger upp med den ansktsbehåringen.
Kommer Maia åka dit i en steroidkoll efter galan? Jävlar vad mycket köttigare hans armar och axlar var. Grove blev rätt nollad och jag tycker att båda visade med den här matchen att dom aldrig kommer inneha nåt bälte eller kunna vinna regelbundet mot toppen av divisionen.
Bonnar är rätt kass och lyckas inte göra sin match mot den lika kassa kroaten till ett brawl utan det blir kramkalas. Matchen hade visst sina ljusa stunder men det var inget värdigt main-event.. Jag är ledsen bonnar..

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote