Superior Challenge Titelmatcher:
Måste säga att det var en riktigt grym gala där jag och polarn satt närmre buren än flrväntat och då jag var på plats så får väl jag posta resultatenAlla mina favoriter vann med delade känslor för att Acacio spöade Diego.
från fightplay
Om mellanviktsbältet -84: Thales Leites besegrade Jeremy Horn på delat domslut (Horns team har lämnat in protest mot domslutet)
Om lättviktsbältet -70: Reza ”Mad Dog” Madadi besegrade Rich Clementi på enhälligt domslut
Om welterviktsbältet -77: Daniel Acacio besegrade Diego Gonzalez på enhälligt domslut.
Övriga matcher:
-93: Hector Ramirez besegrade Matti Mäkelä på corner stoppage i R2 (ett missförstånd då Mäkelä fick ont efter en krock med benen, hörnan trodde han var allvarligt skadad)
-84: Assan Njie besegrade Beslan Isaev på submission (giljotinstrypning) i R1
-84: Tor Troéng besegrade Robert Jocz på enhälligt domslut
-84: Bruno Carvalho besegrade Kyacey Uscola på submission (kimura) i R2
-77: Mohsen Bahari besegrade Farshad Farsiani på TKO (Farsiani kunde inte starta i R2)
-62: Sirwan Kakai besegrade James Doolan på submission (RNC) i R2
-60: Lina Eklund besegrade Kristina Talvosaite på submission (RNC) i R2
-77: Andreas Ståhl besegrade Johan Vänttinen på TKO i R2
Gillar Acacio numera då han bjuder till och tyvärr nog kommer han kallas the viking hunter för evigt, ser ingen svensk mma fighter som kan ta honom de närmsta fighterna
Mad Dog vann en jämn fight, där jag satt såg det ut som om Clementi hade övertaget och Reza avslutade med att säga att han fick sitt ass kicked. Sedan kom det upp en lirare som ville utmana honom ala GSP vs Matt Hughes men blev rådissadFuck off!
Nu i efterhand så var det huvutränaren från cm systems Marcelo någonting fick jag reda på.
Någon som vet mer om honom och var han inflygd av SC för att springa upp i buren efteråt?
Lina var grym sin första fight och Kakai tog en bra vinst och framtiden är ljus!
Tackar mmaforum.se för biljetterna och Superior Challenge för en kvalitetsgala. Någon mer som var på plats ??

LinkBack URL
About LinkBacks
Alla mina favoriter vann med delade känslor för att Acacio spöade Diego.
Reply With Quote