Inget om denna gala? Hinner själv inte skriva nåt nu, men nån som tycker och tänker nåt om matcherna där? Skriv så det ryker isf :lol:
Inget om denna gala? Hinner själv inte skriva nåt nu, men nån som tycker och tänker nåt om matcherna där? Skriv så det ryker isf :lol:
bara sätt cungs match. tyckte han såg ovanligt lånsam och trött ut
Santiago gick två fighter denna kvällen, det blev två vinster och killen blev knappt svettig. Träffen på Salmon i den första fighten såg inte ut att ta direkt illa, men han föll som en fura till marken.
Fighten mellan Ruiz och Southworth tog ju slut lite för tidigt. Det cut som Southworth åkte på såg inte ut att vara så illa, men det räckte tydligen.
Buentello hade inte mycket alls att hämta mot Overeem. Han var dominerad från start tills han tappade ur efter Overeems knä i andra ronden.
Cung Lee mot Sam Morgan var väl ingen höjdar fight direkt. Morgan kändes lite some n pajas som sprang runt och tog svingade inne i buren och när han inte gjorde det så åkte han konstant i backen efter höftkast.
Lee är bra så länge han får möta en medioker motståndare som står med honom. Men mot F.Shamrock tror jag han får bra med pisk.
Jag har bara sett Overeems match. Ingen imponerande prestation direkt men kul att han fick bli HW champ![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag tyckte Cung lee Matchen var kul
2st 10/8 ronder imo
Massa snygga kast och kicks
Många side-kicks i hela eventet tyckte jag, lite ovanligt men men