Welcome to the MMA & UFC Snack pć MMAForum.se.
Results 1 to 5 of 5
    Moderator

STRIKEFORCE Melendez vs Thom(!)son

Jag har bara sett titelmatchen och jag Àr riktigt besviken. Melendez sÄg avig ut stÄende och kom aldrig riktigt in i matchen, antagligen mycket beroende pÄ att Thomson var sÄ effektiv pÄ att kontra och gÄ framÄt. Thomson var Àven den bÀste brottaren och det blev smÀrtsamt tydligt nÀr Melendez aldrig verkade fÄ ner honom och utöva sin ypperligt fina ground and pound. Jag antar att matchen egentligen var rÀtt bra men eftersom jag hejade pÄ Melendez gillade jag den inte.. Jag ska försöka se den imorrn och titta pÄ matchen istÀllet för att titta pÄ nÀr Gilbert blir trÀffad i nyllet och övertrÀffad i brottningen i 5 ronder.

Thomson vinner pÄ UD med 50-45
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    ...det enda jag har kollat hittils Àr Tiger Muay Thai & MMA loggan pÄ Bobby Southworths banner! 8)

Hall of famer
    Jag tycker titelmatchen var riktigt bra och Thompson var grym matchen igenom.

Melendez var tvÄa i allt och hade framförallt ingen chans alls i brottningen. Thompson imponerade med att smÄle genom hela matchen dessutom.

RankingmÀssigt Àr resultatet intressant ocksÄ. Melendez ligger högt pÄ listorna Thompson knappt Àr med.

Hall of famer
    Jag höll pÄ thom(p?)son, dÄ jag ogillar melendez. Vilken utklassning, gött att se.

Hall of famer
    Shit, Josh Thoms(!)on.. vilken lirare.

Är grymt imponerad av hans fina teknik stĂ„ende. Jag höll inte riktigt pĂ„ nĂ„gon av dem och tyckte dĂ€rför att matchen var riktigt jĂ€vla bra .
    Men Thomson Àr nog en ny favorit, riktigt fina sparkar. BÄde frontsparkarna och roundhousesparkarna var bra. Han var ju inte dÄligt med hÀnderna heller, eller i brottningen för den delen. Han fightades vÀldigt smart ocksÄ tycker jag. Han fÄr plus i kanten för sina leenden ocksÄ