Här tar vi snacket om galan Sengoku - Ninth Battle
Här tar vi snacket om galan Sengoku - Ninth Battle
Finns inte så mycket att säga om den galan. Hoppas dom lägger ner skiten helt enkelt, så slipper man ödsla tid och energi och glo på skräpet.
Dan Hornbuckles spark på Gonos huvud var nästan lite otäck... någon som vet hur det gick sen?
Gono vad fan hade han för entrance? Japaner!
Dan Hornbuckles spark såg riktigt otäck ut, har inte läst något hur get gick med Gono.
Jag älskar Fujita, en riktig krigare. Ivanov visade mindre än jag väntat mig men det kan säkert ha att göra med att han är ovan vid mma. Han verkar ha redigt drag i nävarna även om slagtekniken inte såg så crisp ut. Det är inte många som klarar att fälla Fujita med slag.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
h4z3 du kan inte ha sett galan? tycker den levererade ovanligt mycket... fina avslut blev det också!
Nej, var lite snabb att dra förhastade slutsatser, jag såg ett par matcher bara..
Men tycker det är så pass relativt okända namn hela tiden på de galorna, plus att det oftast bara är Japaner, och enligt mig så är det lite lägre klass på Japaner..
Alltså, dom kan ju leverera, och finns duktiga Japaner med givetvis, men i stora drag så håller dom en lägre nivå..
Ska kolla klart på hela galan senare, eftersom den tydligen ska vara bra.