Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 14 of 14
    Hall of famer

Rumble of the kings 2011 resultat

Jag läste på kimura att Bruno vart knockad av en voltspark, måste va bland de sjukaste avslutet någonsin?

Jag såg canal+ sändning men de visa inte den matchen. Jag såg iaf Jörgens och de är skönt att se hur trygg han ser ut i MMA. Få i MMA som har så snygga armbågar som Jörgen. Han är 37 år, ska han satsa på UFC så är det väl nu? Obesegrad i MMA, vann mot ett okej namn och har den bakkgrunden han har. Med tanke på den rutinen han har tycker jag han kan få ett kontrakt före många andra svenskar. Å blev Bruno avslutad lika spektakulärt som det låter så lär han inte få ett kontrakt nu i alla fall.

Kul att Hanna vann också. hade gärna sett hennes match.

Hall of famer
    Som jag förstår det på fightplay så va ddet mer en kullerbytta-spark som träffa med hälen. låter inte fullt lika spektakulärt men ack nått som man kanske aldrig sett förr.

Champ
    var bruno UFC aktuell??
    den här förlusten tog nog bort det om så var fallet, Jörgen kan sin grejj, vore kul om han fick någon chans i en större gala även om det inte blir ufc
    här är bildspelen från galan
    Livebildspel från Hovet | Kampsport | Sportbladet | Aftonbladet

Champ
    Quote Originally Posted by Venom View Post
    Som jag förstår det på fightplay så va det mer en kullerbytta-spark som träffa med hälen. låter inte fullt lika spektakulärt men ack nått som man kanske aldrig sett förr.
    Jo det hände men han blev inte knockad av detta. Han låg på marken och fick stryk och lyckades resa sig helt snurrig och stod med sidan mot motståndare jag tvekar att han ens såg motståndaren när denna fick in en rejäl överhandshöger och sänkte Bruno rejält.

För övrigt var det en redigt grym gala. Älskar Fairtex hur han bara går rakt fram hela tiden hur mycket smällar han än får synd att han förlorade dock.

Jag har inget emot boxare men fyfan vad tråkig boxningsmatchen var. Både jag och polaren hållde ju på att somna.

Var även synd att det knappt var någon publik alls på den första matchen mellan Hanna och den andra.

Champ

Champ
    [

fyfan vilken smäll den satt klockrent.
    Bruno lämnade in en protest till MMA förbundet efteråt där han anklade Marius Z för att ha smörjt in sig i vaselin

Citerat från Bruno
    ”I’m sorry I couldn’t get the win for you guys tonight. Marius was covered in vaseline, he knew the only way to beat me was to cheat. Unfortunately I let that go to my head and suffered an early stoppage. We are going to file a protest with the commission tomorrow. I did not deserve to lose that fight.”
    Last edited by pellepersson; 11-27-2011 at 08:28 AM.

President
    Blog Entries
    30
    Det var inte heller ett dåligt ljud den smällen gav ifrån sig Respektlöst av Marius att ens försöka sig på något sådant, mot nick diaz skulle han inte våga drömma om sånt hehe
    sedan hoppas jag att marius inte fuskade med vaselin på kroppen. det vore uselt men går inte att bevisa nu

Jörgen fick även han en lätt fight, verkar som om de bara ger honom en säck potatisar ( nu skadade sig sefo iof)
    men ge han någon med klass så att han kan bevisa sig och gå vidare till de större galorna
    mera MMA !!

Champ
    Tror nog det där med vaselinet är överdrivet. Domaren checkade ju mitt i matchen och lät dom fortsätta.

Moderator
    Ja det låter som lite BJ penn varning.

Sjuk framåtvoltspark
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ
    Blog Entries
    28
    Vad har vaselinet med Marius häl att göra..?

Hall of famer
    Zaromskis halkade av vaselinet och fick en turlig träff.

Hall of famer
    Inte alls respektlöst. Däremot bara patetiskt att klaga över för tidigt stopp och vaseline m.m. Bara att inse att snubben suger och har för stort huvud för att acceptera att någon annan är bättre.

Kruth borde dock få en plats på UFC i Sverige. Fick Barry chansen borde Kruth också kunna få det.

Contender
    Klagade dom även på för tidigt stopp eller menade du att det bara hade varit patetiskt att klaga på sånt? För om något så tyckte jag domaren stoppade den matchen för sent, han fick ju in flera hårda slag efter Bruno var knockad.

President
    Blog Entries
    30
    för att jörgen ska få en fight i ufc måste han slåss mot någon som är bättre än de han mött.
    Sefo hade vart perfekt trots att han är en riktigt dålig MMA fighter eftersom han har namnet
    mera MMA !!