Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 10 of 10
    Hall of famer

Fight Night Ortiz vs Shamrock 3 *SPOILERS*

Resultat:
    Tito Ortiz def. Ken Shamrock by TKO (referee stoppage due to strikes) at 2:23 of Round 1

Kendall Grove def. Chris Price by submission (strikes from mount) at 3:59 of Round 1

Jason MacDonald def. Ed Herman by submission (triangle choke) at 2:43 of Round 1

Matt Hamill def. Seth Petruzelli by unanimous decision

Nathan Marquardt def. Crafton Wallace by submission (rear naked choke) at 1:15 of Round 2

Tony DeSouza def. Dustin Hazelett by submission (kimura) at 4:00 of Round 1

Rory Singer def. Josh Haynes by unanimous decision

Thiago Alves def. John Alessio by unanimous decision

Marcus Davis def. Forrest Petz by submission (guillotine choke) at 4:58 of Round 1

Hall of famer
    Ganska dåligt event:
    Först och främst varför skippar de inte all reklam å visa fler matcher?? Varför ha 3 reklamer för nästa ufc istället för att stoppa in en extra match?

Ortiz vs Shamrock gick precis som alla visste och precis som förra matchen , Ken hade ingenting där att göra. Tycker i och för sig att det vart stort av de båda att hylla varandra efter matchen.

Hamill är ingen bra fighter. Seth hade lätt kunnat vinna den här matchen om han inte hade envisats med at sparka utan att sätta upp den med ett par slag. Helt öppenbart att Matt skulle ta ner han varje gång.

Mcdonald vs Herman va ett mänskligt 3d puzzel som till slut slutade med att Mcdonald fick in en shysst triangle, allt det Ed sa i interjuven efteråt blev bara pinsamt.

Kendall vs Price va isåfall kvällens bästa match som Kendall dominerade helt, Vet inte hur han kommer klara sig mot tuffare motstånd troligt vis kommer han få det väldigt tufft men ska bli kul att följa.

Hall of famer
    Rätt väntade resultat , förutom att man hoppas på en vinst från Herman.
    Jag vet inte riktigt om jag är ensam om att tycka det , men hur svårt kan det vara att sätta en high kick ala crocop på Hamill under 2-3 ronden , då han börja släppa ner vänster handen till midjan. Speciellt för Petruzelli som visat tidigare att han har riktigt bra sparkar.
    Måste avrunda med ett citet från Joe rogan " Most important that he is
    walking out with his health". I slutet om Ken`s karriär, jag är rätt övertygad om att alla slagen han tagit emot genom åren påverka han nu när han börjar bli gammal.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Mighty
    Rätt väntade resultat , förutom att man hoppas på en vinst från Herman.
    Jag vet inte riktigt om jag är ensam om att tycka det , men hur svårt kan det vara att sätta en high kick ala crocop på Hamill under 2-3 ronden , då han börja släppa ner vänster handen till midjan. Speciellt för Petruzelli som visat tidigare att han har riktigt bra sparkar.
    Måste avrunda med ett citet från Joe rogan " Most important that he is
    walking out with his health". I slutet om Ken`s karriär, jag är rätt övertygad om att alla slagen han tagit emot genom åren påverka han nu när han börjar bli gammal.
    slag nja, men darimot alla substanser han har tagit kommer nog snart borja inverka..

Rookie
    Ja de skulle ha varit konstigt om Ken hade varit kaxig efter ha förlorat för 3de gången... Men de var starkt av han att vilja sluta fred efter att Tito visad sportmanship och visa två fina fingrar :roll:

Att Ed förlorar hade jag inte heller räknat med, men de var en mycket intressant match på mattan (även fast den slutade fort).

Att kolla på Matt var mindre roligt, han måste lära sig att försöka förbättra läget när han väl är i guard.

Kendall blev jag imponerad av...

Jaha då är det bara att vänta på 64an!
    När man såg hur lätt Silva plocka sönder Chris "kissmannan från TUF" Leben, så kommer nog Rich att få jobba för att ha kvar bältet! Men han kommer nog att kirra biffen

Hall of famer
    Jag har alltid hatat Tito Ortiz och kommer så att göra så länge han är med i sporten.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by kickingshit
    Att Ed förlorar hade jag inte heller räknat med, men de var en mycket intressant match på mattan (även fast den slutade fort).
    Bara jag som tycker att "Short Fuse" är överhypad? Visst, onekligen jävligt duktig, men inte så pass att han förtjänade allt snack som var runt han under TUF!

Quote Originally Posted by eidos-
    Jag har alltid hatat Tito Ortiz och kommer så att göra så länge han är med i sporten.
    Gillade inte heller Tito Ortiz INNAN kag såg han coatcha i TUF3! Ändrade helt uppfattning om honom där. Tycker han är grym!

Rookie
    Jag tycker Tito är smart som kör på sin stil, på den tjänar man mest pengar. Sen om folk hatar han eller älskar han skiter han i så länge han får grönt papper i handen. Tror att han är hemskt bra tränare...
    Och jag håller med om att på TUF såg man hur han är mer på riktigt

Hall of famer
    Quote Originally Posted by noname
    Quote Originally Posted by kickingshit
    Bara jag som tycker att "Short Fuse" är överhypad? Visst, onekligen jävligt duktig, men inte så pass att han förtjänade allt snack som var runt han under TUF!
    Klart att han är överhypad det är alla "Tuf-idoler". Bisping tror jag dock på.

Up and coming
    Shamrock e ju fan bara pinsam!
    Tito e ju kaxig för de e hans grej å de skulle se knepigt ut om han inte var det. Tror han kan ha en bra chans mot Liddell i december.