[youtube:1dylaq2s]http://www.youtube.com/watch?v=hHwIqD3bRPk[/youtube:1dylaq2s]
Tror den här killen kan bli rätt stor, tränar med marquart osv av vad jag har hört, han mot lesnar vore något :P
[youtube:1dylaq2s]http://www.youtube.com/watch?v=hHwIqD3bRPk[/youtube:1dylaq2s]
Tror den här killen kan bli rätt stor, tränar med marquart osv av vad jag har hört, han mot lesnar vore något :P
Han tränar med American Top Team, Marquardt tränar med Greg Jackson på Jackson's MMA så dom tränar inte tillsammans.
Killen har potential men alla som hatar Brock Lesnar borde juh tycka typ samma sak om Bobby Lashley (Lashley kombinerar dessutom sin MMA träning med att hålla på med Wrestling)...Förövrigt så skulle en fight mellan dom 2 i nuläget sluta med att Lashley får mottaga en brutal misshandel.
gisses vilken stor kille, hoppas han utvecklas så kanske vi kan få se han i UFC mot Lesnar i framtiden
Too much muscle. Tror åderbrocket skulle vinna den matchupen tämligen enkelt i nuläget, ja. Vore intressant att se Bobbys stående någon gång, känns inte riktigt som han skulle stå sig mot Randy C i nuläget exempelvis...
Han är ju precis som brock en riktig brottare i grunden, vet inte hur bra han var på det dock. Han får nog lägga ner wrestlingen om han ska bli något stort i MMA tror jag
Han såg inte så bra ut mot Guida i sin förra match, men han har potential absolut.
Såg rätt läskigt och underligt ut denna strypningen, svimmade han först sen vaknade när han slog i backen? sen kom lite spasmer och skakningar, sen var han med en stund igen, sen bröt domaren och han svimmade igen.
Fast å andra sidan är det inte helt jätte enkelt att möta Guida i sin andra fight, han är juh trots allt sjukt rutinerad och inte helt värdelös (även om hans Record ser jävligt kasst ut)
Haha hette motståndaren Mike the enema cook?
Enema= lavemang
hehe
haha, "lavemangkocken" måste vara det sjukaste nicket genom tiderna :lol:
Nej nej nej Cook är hans efternamn.. (Jag gillar att döda folks happytime) :POriginally Posted by N.I.B.
hahahaha, han e nu för alltid enema cook för mej.