Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 4 of 4
    Contender

Art of War 3 -USA vs Brazil-

Har än så länge bara sett fyra av fighterna från eventet. Får se om det blir fler sen. Men här är lite tankar och så om dessa fighterna:

Alexander Andrade vs Fabiano Capoani
    Capoani var lite väl defensiv i det stående. Det blev lite mer kamp när dom hamnade i clinch mot slutet av ronden, vilken Andrade avslutade bra.
    Andra inleddes i clinch innan Capoani tog guard vilket blev början till slutet för honom.

Ron Waterman vs Mario Rinaldi
    Rinaldi inledde nästan direkt med att göra en stark nedtagning. Väl där hände inte så mycket och H2O lyckades ta sig upp igen. I stående var Rinaldis defensiv inte den bästa och H2O drog ner rullgardinen åt Rinaldi.

Jeremy Horn vs Jorge Santiago
    Santiago gör en bra nedtagning efter att ha fångat Horns knä. Men på marken så hade Horn koll på läget.
    Lite senare får Santiago in en halvträff varpå Horn tar ena benet för nedtagning och får på vägen smaka på ett par till. Men när han väl fått ner Santiago slutade det med att han fångas i en Triangel och sen var den kvällen över.

Jeff Monson vs Pedro Rizzo
    Fighten var rätt avvaktande rakt igenom, där Monson lite oväntat valde att stå med Rizzo och inte gjorde några större försök till nedtagning. Monson var något bättre i första. Andra fortsatte som första lite halv avvaktande. Mot slutet av andra försöker Monson sig på några nedtagningar men kommer ingen vart med det.
    Halvvägs in i tredje hände väl det mest spännande med fighten där Rizzo får in en överarms höger som får Monson att gå i golvet och i och med det ett slut på denna fighten.

Hall of famer
    Vafan, har Ron börjat springa eller varför såg hans cardio möe möe bättre än vad den brukar göra =)?
    helt okej match, redigt slugg-fest i slutet

Jeremy Horn vs Jorge Santiago
    Märklig match..känndes som Horn hade matchen till Jorge fick in ett slag sammtidigt dök horn på jorges ben, han var ganska rockad där tror jag, därför han fastnade i trianglen..

Jeff Monson vs Pedro Rizzo
    Jaa, min gamla favorit är verkligen tillbaka efter denna matchen! han sätter upp sina lowkicks så fan mkt bättre än innan..kanske inte så konstigt med tanke han körde med en gammal adcc champ..tror 3-4 flera stenhårda lowkicks så hade jeff gått ner på dem.
    Vad jag inte förstod var när jeff missade ett takedown var ett Pedro inte stod och sparkade på bena..aja The Rock är verkligen tillbaka, undra vem dom sätter mot Pedro i nästa match...

Hall of famer
    Quote Originally Posted by xynd
    Vafan, har Ron börjat springa eller varför såg hans cardio möe möe bättre än vad den brukar göra =)?
    helt okej match, redigt slugg-fest i slutet
    Han tränade ju en hel vecka med Randy!!! Tror faktiskt att man ser Waterman hålla i mitsar i All Access Randy Couture när dom tränar på Xtreme Couture.

Vedervärdigt event i mitt tycke. Under dom första matcherna höll jag på att somna. Har i och för sig alltid haft svårt för dom här Land vs Land-tävlingarna. Visst när, när MMA blir en olympisk gren, annars avstår jag.

Rookie
    Några intressanta matcher, men på det stora hela bland de tråkigare MMA-galorna jag sett på länge. Jag tyckte genuint synd om Mauro Ranallo som febrilt försökte entusiasmera tittarna efter de två första avgrundstråkiga matcherna.

Monson tycks bara bli sämre och sämre, Jeremy Horn såg ut som om han inte ens ville vara i ringen och Frank Trigg gick väl överstyr med sitt hyllande av biffmongot Waterman.