Finns det ingen stream ifrån cupen? Vart får man tag på resultat filmer etc. Tack på förhand. / Jimmy
Finns det ingen stream ifrån cupen? Vart får man tag på resultat filmer etc. Tack på förhand. / Jimmy
Svarar även om jag inte kan hjälpa dig: Jag har ingen aning![]()
Jadu, vill också gärna veta!
Matchen finns på fightplay, ser jävla skumt ut...
Här är matchen:
[youtube:7i57s8i4]http://www.youtube.com/watch?v=a292_eMRzEg&feature=player_embedded[/youtube:7i57s8i4]
Gick väl typ som jag förväntade mig.
Tror nog en viss person i den matchen fick lite extra pengar av att lägga sig.
Ingen tjänar på att eddy lägger sig. Den här vinsten ger inget åt Alex karriär.
Tror snarare att Eddy blev överväldigad av motståndet. Man ser efter ungefär halva tiden att eddy tappar sin taggning totalt.
Det var tråkigt att matchen slutade så här,men måste säga att det var konstigt att han la sig ner så ......
HAHAHAHA. Vänta hände det där på riktigt alltså?
Om det hände, så alltså man ser ju att han lägger sig. Ingen somnar av en sån jabb... En bebis hade fan överlevt.
Fan vad pinsamt, ser ut som han känner lite på sin näsa och sedan väljer att falla.
Såg den också nyss.... Alexander ser fan ut som en mellan viktare mot Eddy. Vad var det som hände i Eddys huvud egentligen? Läggmatch?
Såg en intervju på kimura där han sa alla fall att han blev knockad och hade en dålig haka (uppenbarligen) och ska lägga av med fighting nu.