Att intervjua Sonnen på dåligt humör kan nog inte vara det roligaste, däremot är det roligt att titta på
Att intervjua Sonnen på dåligt humör kan nog inte vara det roligaste, däremot är det roligt att titta på
Haha fyfan vilken tungrodd intervju, jobbigt för intervjuaren. Sonnen bara lajar och har roligt![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
haha fyfan va dryg han är. Han gör verkligen allt för att intervjuaren ska framstå som ett fån. Men jag tycker att han sköter det helt okej ändå. Kommentaren om situps va jävligt kul också, kaxigt.
Fan jag garvar ihjäl mig. Är ju svårt att inte skratta åt Chael Sonnen.
Sonnen är som ett litet barn, han bara måste stå i centrum och är det någon som inte håller med så grinar han.
Underbart roligt när Chael peakar GSP för att ha fuskat(greasegate), har han möligtvis missat att han själv åkte fast för DOPING?
Jag har fortfarande inte sett charmen med Sonnen, jag tycker han är en storkäftad lögnare, fuskare, kriminell, barnslig medelmåtta. Förstår mig inte på folk som på fullt allvar ser honom som en mästare, även om han mot förmodan skulle vinna bältet så förlorar han det illa kvickt. Varför? Jo han är en medelmåtta(på toppnivå ja).
Fattar heller inte varför man vill ge honom en ny titelchans. Varför inte ge den till en ny person? Folk säger att Sonnen gjorde bra ifrån sig trots förlust, ja och? Det kanske Bisping också gör, det vet vi ju inte förrän de mötts. Vem förutsåg att Sonnen skulle göra så bra ifrån sig mot Silva, ingen(kanske något enstaka fanboy)!!! Men visst, belöna Sonnen för de 3 saker han gjort sista tiden: Åkt fast för doping, förlorat mot Silva som ett rejält klantarsel, varit regerande champ i skitsnackande, är det verkligen sånt man ska belöna med en titelmatch?
Nä nu vart det en Sonnenbashar inlägg igen![]()
För att det inte finns en enda matchup i MW som kommer i närheten av Silva vs. Sonnen. Klart man vill se om Sonnen kan göra samma sak när Silva är beredd på det. Silva vs. Bisping är så ointressant att jag blir torr i munnen av att ens tänka på det.
Men är inte andra fighters värda den chansen som Sonnen fick? Sonnen hade ju inte bättre record än Bisping när han fick titelchans. Så vilka är vi att säga att en eller annan fighter inte har en chans mot Silva, vem trodde Sonnen skulle vara så duktig i matchen mot Silva. Vem vet, kanske Cunt Bisping går in och tokknockar Silva.
Undra hur mycket av det man ser av Sonnen är skådespel för att få en titelmatch? För den här intervjuen så ser han ju verkligen tagen ut. För går man efter alla hans utspel så är jag 100% på har någon psykisk störning. Vissa av sakerna tänker man ju att han bara MÅSTE hitta på för att få den där titelchansen igen medans andra saker blir man fullständigt övertygad om att han borde sitta på dårhuset.
Har sett i ett par intervjuer med träningskamrater till Sonnen som säger att han är den mest missförstådda....bla bla bla. Fast det är han ju inte i och med att han själv bygger upp bilden av att han är ett efterblivet mongo inför alla.
Faaaaaan vad jag hoppas att Silva täpper igen truten på honom för alltid. Hoppas han gör något riktigt gay, som att strypa ut han ass 2 face eller nåt sånt, LOL.
Fast det han gör är ju bara skådespel för att sälja sig själv. Han fattar det ju själv och kör på hårdare än någonsin för att verkligen bli någon som inte glöms i första taget. Före han började skitsnacket inför Silvas match var han ju i princip nästan helt okänd han var bara en MW fighter i UFC nu har han lyckats sälja sig till en titelmatch genom bara prat och då är det ju klart som fan att han kör på lika hårt med skådespelandet.
Chael Sonnen gör det han gör bäst, säljer sig själv. Men ibland går det kanske till överdrift?
Det absolut roligaste som kan hända, för mig som inte gillar Chael, är ju att han skrävlar och skriker om hur mycket han ska spöa Andersson och sedan får så mycket stryk att inte ens hans hund vill titta på honom efter matchen...
mera MMA !!
Vad är det som är svårt att förstå?
Sonnen fick sin chans som han sumpade. När han fick den chansen så var det inte många som trodde att han skulle göra så bra ifrån sig. Så länge Bisping inte fått sin chans så kan omöjligt varken du eller jag säga hur han skulle prestera. Sedan så vill inte jag att Bisping ska få chansen men gäller det honom eller Sonnen så är mitt val solklart Bisping.
Sedan har vi inte alls koll på hur mycket Sonnens testbehandling hjälper honom. Sonnen var under många år en medelmåtta som inte gjorde mycket väsen av sig, för att för ett par år sedan slå 3 duktiga fighter och göra en bra titelmatch när han samtidigt blir avstängd, sammanträffande?
Jag vill gärna veta vad du menar med:
"vem vet du kanske dör pga en kattallergichock innan du hinner svara på detta."?
Vad försöker du säga? Jävla puckad kommentar, eller har du en smart förklaring till varför du skriver så?
Tycker faktist att "The American Gangster" är ett ypperligt smeknamn på Sonnen. Jag har inget mer att tillföra till Sonnen vs. Silva-diskussionen, men hittade en grym highlight som jag var tvungen att dela med Världen.
round 2han är tillbaka på off the record för en ny intervju
mera MMA !!
hahah, börjar få en mancrush på chael![]()
Lite smått jobbig intervju att titta på, men kul att han avslutar med att han tycker det är skit att snacka sport när turkiska regeringen förnekar folkmord på armenierna.