Jag har en hel del gammalt gainer pulver som jag tar av lite då och då. Dock försöker jag hålla min kost så naturligt som möjligt. Plus att jag inte riktigt gillar det längre, jag blir för bubblig i magen.
Jag har en hel del gammalt gainer pulver som jag tar av lite då och då. Dock försöker jag hålla min kost så naturligt som möjligt. Plus att jag inte riktigt gillar det längre, jag blir för bubblig i magen.
Om jag har problem med fokus på gymmet brukar jag slänga på Rammstein alt Raubtier, det fungerar oftast på mig för att slippa all disträ.
Då gymmet har merdelen kvinnor...
Lite för tidigt för före/efter bilder men före bilderna kan jag ta nu :P
Dock kommer jag, nästa gång min träningspartner är med på gymmet filma när vi gör olika övningar, kan vara kul för utomstående att se.
Angående fokusering har du helt rätt Gasph, lite tung musik taggar mycket. Att jag inte tänkte direkt på det själv... *facepalm*
Nu i påskas var jag hos släkt och hade inte tillgång till något gym så jag körde kroppsövningar (breda armhävningar, knäböj, dips) så långsamt och jobbigt jag kunde. inte så svårt då jag är skitsvag![]()
Bättre än inget.
Veckans träning gick helt ok även fast jag var själv och inte hade någon peppande musik. Ändrade lite och kör numera bara ett set per övning, det blir bara konstigt med fler och svårt att mäta ordenligt. Jag var starkare i alla övningar utom bröst.
Övningar:
Chest press
Midd row
Rulldown
Overheadpress
Leg press
Du kör disciplinerat och kul att du börjar märka resultat!, vad hände med träningspartnern du startade med?
annars är det bara att fixa en mp3spelare/ipod och kör själv sen må bra![]()
Min polare och jag har bara inte kunnat synca de senaste veckorna men då vi kan köra samtidigt gör vi det. Nu måste jag fixa hörlurar med längre sladd till min iPhone, blir något billigt grejs. Använder den för tidtagning då jag är själv och kan lika gärna lyssna på skön musik också.
Om du har lust, Kilo, kan du kolla upp Dorian Yates. Han är något utav en guru när det gäller högintensiv träning
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Tack för tipset. Jag tankade och såg "Dorian Yates: Blood and guts" nyss. Den var inte så bra, bara filmat då han tränade på gymmet. Finns massor på youtube, har du något förslag vad jag ska kolla på?
Nja både och. Själv tycker jag blood & guts trainern när han coachar två snubbar på gymmet är bra men det är ju med inriktning på bodybuilding han tränar dem.
Den här ingår i blood&guts serien. Allting från honom handlar om bodybuilding så är man inte inne på det spåret är det kanske inte optimalt.
MEN hans träningsfilosofi är HIT i allra högsta grad och han är, tycker jag, väldigt bra på det han gör. Alltid kan man snappa upp något och han har mycket relevanta små instick om skaderisker, teknik osv i sina videos
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Sett en hel del nu med Dorian. Bra grejer men jag kan anamma det först när jag lagt på mig ca 20 kg muskler. Dvs inte de närmaste åren direkt.![]()
Nu under sommaren ligger gym-träningen på is. Jag är ute och vandrar väldigt mycket och då jag är hemma emellanåt prioriterar jag inte det.
I höst blir det en rivstart igen med HIT träning kan jag lova.
Nu har jag planerat att vara borta hela hösten ockaå. Trekking
/backpacking står på schemat, vi får se om det finns något gym där jag tillslut landar.