Lite bilder, en poster som satt uppe i Thailand och en ny gadd jag skaffade for nagra dagar sen hos en polare, en langre update kommer och snart komer jag tillbaka 100% t MMAforum, som ni ser har jag knappast glomt bort MMA'n!![]()
-
![]()
Lite bilder, en poster som satt uppe i Thailand och en ny gadd jag skaffade for nagra dagar sen hos en polare, en langre update kommer och snart komer jag tillbaka 100% t MMAforum, som ni ser har jag knappast glomt bort MMA'n!![]()
-
![]()
Gadden sitter forovrigt pa utsidan av vanster underarm!
najs
proffsig affisch. The best champion mot emil champion i het match... hehe![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
hahaha jag vet, men det funkade javligt bra on da chicks! 8)
(with da dicks)
Förlåt, jag var tvungen. Thailändska ladieboys eller vad de heter :P Snyggt jobbat i alla fall. Är du i thailand eller sverige nu? Fattar dåligt känner jag.
Jag är tillbaka i svdeala, Luleå.
LÅ TOWN CREW - NORRLAND FOR LIFE
Bara att hålla med! Fast jag föredrar Norrbotten istället för Norrland, det blir mer precist. På så sätt slipper vi både Örnsköldsvik och Gävle.
Usch Övik och Gävle vill jag ju inte ha med, jag gillar norrland för det låter coolt och passar perfekt på knogarna om man ska tatuera det, hade ju varit jävligt coolt att ha NORR - LAND på knogarna!![]()
Härlig gaddning, trodde det var på vaden först
Schysst affisch, Emil champion!
Tack jo den är schysst!![]()
Emil Champion, that's me! HAH!