Yo!
Nu händer det igen, jag ska sticka och jobba på Lanta Muay Thai på Koh Lanta!
Det här blir en egen journal då den inte direkt har med MMA drömmar att göra utan nu är det kneg och Muay thai som gäller!
Jag fick reda på villkoren för jobbet igår av William (ägare av gymmet och före detta världsmästare), han står för mat, boende och 5000baht per månad, samma erbjudande som dom andra tränarna har fått.
Antar att jag får dela boende med dom andra tränarna i plywoodskjulen ovanför gymmet! 8)
Visserligen inget jag blir rik på, men 5000baht i fickpengar per månad + pengar jag har sparat och lite bidrag från päronen så kommer jag klara mig mer än bra, särskilt om man jämför med dom 0:- som jag får in i månaden just nu! :roll:![]()
Jag har inte bokat min flygbiljett ännu, men det lutar åt avresa i slutet av september, kanske 20eseptember - 5e oktober, sen stannar jag större delen av säsongen, fyfaan vad jag längtar!
Jag kommer självfallet även fightas och ett sorts mål är väl att försöka gå så mycket matcher som möjligt och faktiskt få lön för att fightas, vilket jag aldrig fått hittils, det hade varit grymt!
Nu måste jag bara börja jogga och få upp flåset igen, thailand here i come!![]()
Peace!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat