Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
    Hall of famer

Re: Solsken, Knogar & Skenben

HAHA, OK, EN UPDATE VAR DET! 8)

Så, inte i Thailand längre...

Har get mig ut på äventyr med tjejen (numera-exet). Men just nu sitter jag hemma hos morsan å farsan å käkar lösgodis och ostbågar!

Drar till Spanien i morgon, sen till London, sen ev. Dubai samt Portugal. Vet inte riktigt var jag kommer hamna eller hur lång tid det tar innan jag åker ner till Thailand igen. Planen är iaf att dra ihop lite stålar och åka tillbaka och köpa nån söt liten condo med havsutsikt! 8)

Skadorna har väll läkt någorlunda, revbenet är ok dock har ena knät börjat krångla. Kan variera ordentligt från dag till dag, ibland haltar jag bara jag går ibland kan jag köra sprint och studsa å fara som fan utan att känna nått alls....så vette fan...

Tänkte iaf se till att få in lite träning hos London Shootfighters medans jag är i London!
    Last edited by noname; 04-09-2012 at 12:21 PM.

Hall of famer

RANKAD 10:a I SVERIGE I -70KG AV FIGHTERMAG!

Fick ett trevligt mail med ett inscannat uppslag av senaste fightermag. Marco har rankad Svenska fighters, och se pa fan vem som knappt men tillrackligt lyckades knipa en 10:e plats i -70kg! 8)

http://www.mmaithailand.se/wp-conten...ma-ranking.jpg
    Last edited by noname; 04-08-2012 at 07:08 PM.

Moderator

Grattis!!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Champ

Grattis

Champ
    hittade till din tråd precis! underhållande och intressant
    vart är du? någon som vet hur det gått?

Hall of famer
    Ett och ett halvt år senare!

Lääängesen jag var här! ...kikade in här i lite andra ärenden men får väll säga HEJ då!

Sist jag skrev satt jag på en balkong i Spanien och kikade på utsikten och hade precis blivit rankad 10:a i -70kg av Fighter Mag! ...känns väldigt långt bort nu. Har inte kört nå MMA eller annat sen jag kom tillbaka till Sverige hösten 2010 ...med undantag för lite rullning här och där med några polare. Nått gympass försöker jag klämma in....men allt som allt har all sorts träning blivit lidande. Har fortfarande ganska stora problem med ena knät, ibland kan det räcka med att jag reser mig ur soffan så hoppar det till och jag sviktar....ibland klarar jag ett set med djupa knäböj utan problem...kraftig ärrbildning på inre ledbandet som ett resultat av en förmodad ganska kraftig "tear".

Trots avsaknandet av träningen är det massa annat som händer, har flyttat, träffat mitt livs kärlek, ska bli FARSA i Aug, startat eget och driver bla Streetwear Store ...men några jävligt sjyssta Thailändska märken av t-shirts och hoodies ...sen lite andra små projekt på G.

Känner dock att det kliar en hel del i fingrarna, vill iaf komma igång och rulla lite då och då....och komma iform, alldeles för liten och slät för min smak! Så planen är väll att hitta nånstans att rulla ibland, sen köra igång regelbundet med gym och annan mer funktionell utomhusträning nu i sommar...och försöka få tillbaka lite av formen iaf...å så fokus på att bli pappa sen få se vad som händer...

...har blivit tillfrågat flera ggr av Marco om jag vill gå match i the Zone, och det vore faktiskt jävligt skoj att gå en "riktigt" match hemma i Sverige....faktiskt aldrig gjort det!

Iaf, hoppas allt är bra med er gammla (och nya) mmaforumiter!
    Last edited by noname; 04-08-2012 at 07:09 PM.

Champ
    Quote Originally Posted by noname View Post
    ...har blivit tillfrågat flera ggr av Marco om jag vill gå match i the Zone, och det vore faktiskt jävligt skoj att gå en "riktigt" match hemma i Sverige....faktiskt aldrig gjort det!
    Hade ju varit jävligt grymt.

Moderator
    Kul att se dig igen andreas!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Quote Originally Posted by DizordA View Post
    Hade ju varit jävligt grymt.
    Tycker jag med! ...få se om knät tycker det! ^^

Quote Originally Posted by ShogunRua View Post
    Kul att se dig igen andreas!
    Tack det samma! Allt bra hoppas jag!?

Moderator
    rullar på som vanligt
    Vi anade att du hade hittat kärleken när du försvann från kartan!

Hall of famer
    Jag har själv vart väldigt off från forumet de senaste men varje gång jagbesöker sidan, så kollar jag i alla fall om noname har skrivit något intressant som på den gamla goda tiden. Kul med en lägesrapport.

Stort grattis till knodden och lycka till med kärleken, familjen och företaget!