Tjena!
Jag har bestämt mig för att köra shootfighting för att få utlopp för min träningsfrustration och har gett mig själv en tidsfrist 1år framåt innan första matchen
Om Mig
Längd: 181 cm
Vikt: just nu 75 kg
Ålder: 32 år
Stad: Skutskär
Jag har ingen som helst bakgrund inom boxning eller kampsport så det är en utmaning men det tycker jag om :twisted:
Jag har dock kört styrketräning och bodybuilding ett längre tag i mina yngre år och för 2år sedan körde jag mitt sista triathlonlopp och det blev bara 2år med triathlon men det var kul för om man inte satsade allt psykiskt så orkade man inte. Där är min envishet bra=Pannben
Jag har ett grundtränings schema för att bygga styrka och kondis till Nybörjarstarten den 1 Februari
Har dock inte gjort något avancerat schema ännu för att blanda uthållighet,explosivitet,osv
Men eftersom man har legat på latsidan med träningen så behövs mycket byggas upp=allt
Har börjat cykla till jobbet då det bara är 3km cyklar hem på lunchen också så det blir 1,2mil varje dag
Schemat är iaf
Mån: Marklyft, Benböj och utfall ,+Bas Rutten Workout
Tis: Bänk, dips och chins ,+Bas Rutten Workout
Ons Vila
Tor Marklyft, Benböj och utfall ,+Bas Rutten Workout
Fre Bänk, dips och chins ,+Bas Rutten Workout
Lör Vila
Sön Vila
Uppdateringar vet jag ej hur ofta det kommer vet faktist inte vad som kan vara intressant?

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
ops: