Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
semester traning
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 15 av 15
    Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

semester traning

hejsan som ni nu sakert marker sa har jag inte svenska bokstaver for tillfallet men tankte beratta lite kort om hur jag tranar

ar pa semester i hemlandet inte sa mycket att gora sa gar och gymmar varje dag kommer va har till 27 july och

sahar ser en dag ut

vaknar 12-1 liten snabb frukost nan macka

gar ut 2-3
    kommer hem ater
    halv 4 oppnar gymmet sticker dit och traningen ser ut sahar

biseps 3 serier 10-20 kg okar med fem kg efter varje serie till jag nar 20 fran 10

gar upp och gar efter varje serie ga till ben lyft for nedre magen gor 25 * 4 serier dar ocksa brukar gora upp till 100 benlyft per gym pass

sen valiga situps samma dar runt 100 /4 serier

lite mer bojda situps dar benen hanger upp men bara 50 dar / 2 serier

gor ryggen lite *2 = 50

sedan blire brosten pa allt fran 30kg till 70 kg i bank press

men fortfarande sa har jag problem kan inte bli av med bilringarna runt midjan om ni fattar

jag tranar mycke men slarvar oftast sma aater kodis men ater nyttig mat men jag ar jo 15

men skulle behova hjalp skriv har hoppas ni skulle kunna svar innan imorgons gym pass jag spelar fotboll efter at ocksa har jag glomt och namna

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

Re: semester traning

tack shogun

jag fick som jag behover fa i mig 2292.03 satte ocksa 1.35 som du

for jag vet inte vad jag borde satta den eftersom jag tranar jo gym varje dag gor hela tiden mag ovningar for att branna mer runt dar

sen spelar jag jo fotboll och sant nasta hela tiden gar runt basket lite har och dar kicka lite da och da kan handa att jag till och med spelar fotboll i ca 2 h :P

men tackar

nagon som har tranings tips pa hur jag forbranner mer fett pa gymmet nagon spec ovning osv ???

Contender
    Reg.datum
    Dec 2009

Du kan inte "bränna fett" på gymmet genom att göra speciella övningar och absolut inte bränna mer fett på magen genom situps. Gör du situps så tränar du magmusklerna.

Som Husguden här, ShogunRua, alltid predikar för oss: Det är kalorier in vs. kalorier ut som avgör om du "bränner fett". Alltså, träna mer - ät mindre (fast mindre brukar kunna bytas ut med bättre).

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

yes men de maste finnas natt satt att branna lite fett runt dar hmm ;(

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

nej man kan inte välja vart man ska bränna fettet det tas från hela kroppen så det är bara att kämpa på.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

yes har kopt joggingskor sa nu ska det springas lite ocksa men du ar vall inte den riktige shogun
    for det skulle faktiskt kunna handa att du ar det

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

Den riktiga Shogun Ruas svenskakunskaper är med största sannolikhet väldigt begränsade så det talar ju emot det. :lol:

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Nej det är nog mer ett önsketänkande tyvärr

Contender
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag, däremot, är den riktiga Brushi.

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

njah men aven alla har jo olika kunskaper han kanske lar sig spraken snabbt who knows

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

Sedan aer svenskan kanske ett av de vaerdeloosaste spraaken att laera sig foor ngn utanfoor sverige imo daa sverige har saa relativt faa invaanare. Lite OT...

Men saa som jag foorstod det saa ville lilM taevla snarast. Daa aer vael teknik vaessentligast foor att faa en bra bas? Du aer fortfarande ung iof, saa jobba paa tekniken saa ska du se att du kmr goora bra ifraan dig snart. Fast jag aer ju noob sj saa kanske inte ska saega saa mycket... ops: Make:ar dock sense enligt mig.

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

jag har tatt alla som ar ca lika stora som jag och storre och pa traninge har jag till och med lyckats ta n som tavlat i nagra ar men are nagon av er som skulle kunna tanka sig coacha mma i lilla perstorp i skane

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

Gör en daytrip till fightzone i Malmö, de har slängt ut en matta på stranden där de rullar. Låter sjukt nice.

Up and coming
    Reg.datum
    Jun 2010

orkar ej men de later jakligt kul men ifall nan hade kunnat oppna har i perstorp hade vatt 100 pa att ni minst hade fatt nagra tiotal medlemmar redan nu kan jag saga att ni lar fa 5 medlemmar iaf sen lar fler komma efter hand som de vet att det finns

Liknande ämnen

1. MMA träning och Sex
    Av carlespuyol i forum Hälsa / Rehab / Skador
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 21:26
  2. TRX MMA Träning
    Av KanoBlack i forum Styrketräning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-04-24, 14:04
  3. Zunessons träning
    Av Zunesson i forum Medlemmars Träningsjournal
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 12:06
  4. mma träning?
    Av the_ultim8 i forum Allmänt om MMA
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 19:22
  5. God mat, bra träning
    Av mowday i forum Kost & Kosttillskott
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 13:01

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32