Jahopp...sÄ blev man pÄtvingad av sin trÀnare att börja skriva hÀr :P sÄ here it goes...
22Ă„rig tjej som har sportat/dansat sen 5Ă„rs Ă„lder typ..hade dock en lĂ„ng paus pĂ„ 2œ Ă„r dĂ„ man blev soffpotatis och la pĂ„ sig massa kilon..jag tror det kallas för sambo liv....
iaf sÄ har jag nu sen i october mÄnad börjat trÀna igen har nu gÄtt ner 22 kg har ca 10 till o gÄ ner..ungefÀr.. sÄ mÄlet Àr iaf att försöka fÄ bort 10kg pÄ 2 mÄnader..
En kompis rÄkade snubbla över MMA Kalmars hemsida som VERKLIGEN Àr uppdaterad...NOT...direkt sÄ fastnade jag, dÄ jag letade efter en thaiboxning klubb [trÀnade thaiboxning i min hemort innan jag flyttade för studier]..sÄ sen dess började jag trÀna MMA...var ensam tjej i ett halvÄr? ungefÀr..riktit kul med massa motsÄnd..mÀrkte rÀtt fort hur mkt starkare och uthÄlligare man blev..Sà himla mkt effektivare o trÀna med killar Àn med tjejer..tycker jag...kanske för att jag dÄ aldrig trÀnat med nÄgon tjej som verkligen brinner för trÀningen?
iaf..nu ska jag inte trÄka ut er nÄ mer....
Min trÀning ser ut sÄhÀr:
MÄndag: StyrketrÀning, simning och Thaiboxning
Tisdag: Volley och Badminton
Onsdag: Bjj och Grappling [ibland skippas bjj:n]
Torsdag: StyrketrÀning, simning och Thaiboxning
Fredag: Ibland extra pass MMA
Lördag: Ibland extra pass MMA
Söndag: Volley, Badminton och Ăppen matta MMA
Efter varje trÀning sÄ tar jag en proto shake..sen blir det gröt dÀr hemma med banan.
KÀkar ingen ost lr smör..kör med keso pÄ grovmackan...sen blir d kyckling..sallad..pasta.. och massa frukt
Dagens trÀning:
Grappling..massa goa nya headlocks..otroligt kul
skippade dock sparringen dÄ jag Àr skadad.. inge kul o vara skadad.. har ont i handled axel/bröst och rygg...sux ass!!
ska försöka ta det lugnt sÄ att jag blir frisk fortare..men svÄrt Àr det!!
lÄt feedbacken börja regna ner!!!

LinkBack URL
About LinkBacks
..mĂ€rkte rĂ€tt fort hur mkt starkare och uthĂ„lligare man blev..SĂ
himla mkt effektivare o trÀna med killar Àn med tjejer..tycker jag...kanske för att jag dÄ aldrig trÀnat med nÄgon tjej som verkligen brinner för trÀningen?
Reply With Quote
hÀhÀ