God fortsättning på dig m Kano, god fortsättning till alla förresten, hoppas ni har haft en trevlig jul..
Själv har jag haft det lugnt o stilla under jul o nyår, har varit riktigt skönt faktiskt, lite småångest då de har drabbat träningen lite.. Hade en skön jul hemma m min fru. Vår första jul tillsammans så vi åt lite go mat o softade i soffa m mys resten av kvällen, grabben va hos sin mamma denna jul, vilket innebar att jag hade han under nyår, han kom redan i mellandagarna, jag va ledig från jobb o han från skola så vi tillfället i akt o hitta på lite roligt under veckans gång.. Frugan åkte även på jobb direkt efter jul så de har ju bara varit han o jag under tiden..
Som jag sa har träningen lidit för detta, lol. Colin åkte hem till sin mamma igår, så idag körde jag första träningen sen innan sm´et, shit va tiden går snabbt.. Har i alla fall haft gott om tid på att snurra tankar, vila kroppen, vila huvudet, kolla tekniker osv osv så nu kändes de skönt att va tillbaka o köra lite fullkontakt igen..
Iaf, träningen idagkörde MMA på Frontier, Martin som höll passet idag.. Klubben har ju egentligen terminstängt, men vi kör träning typ 10 ggr i veckan ändå vi som tävlar osv. Va riktigt många där idag iaf, flera som jag inte ens kände igen som säkert har kommet upp från nybörjargruppen o sånt.. va kul o se, va många som har gjort helt fantastiska framsteg där riktigt roligt..
Vi körde iaf tekniker i klinch idag, skönt o köra lite tekniker igen, kroppen kändes helt okej, lugnet o huvudet ännu bättre, konditionen på noll!! 0! ha..
Hade ju egentligen räknat m de, så de va ingen "suprise" måste jag säga.. vi gick vidare till att gå ihopa två o två, sen köra ground N pound från topp position, alla olika i 4 min sen va de han under sin tur.. bara att banka på allt man kanklara 3(6) ronder:/ innan maten va på väg att hälsa på igen- inte bra men men
Tar det inte så tungt, har legat på rygg i över en månad nu så fokus ligger hellre på att jag ska komma förbi dom första två veckorna utan problem, så jag kommer in i rutin igen.. Viktigt..
Imorgon blir det dubbel träning, kommer köra morgonträning kl åtta m Martin o Emil på klubben, sen blir de BJJ på kvällen, Frontier de med
pz

LinkBack URL
About LinkBacks
körde MMA på Frontier, Martin som höll passet idag.. Klubben har ju egentligen terminstängt, men vi kör träning typ 10 ggr i veckan ändå vi som tävlar osv. Va riktigt många där idag iaf, flera som jag inte ens kände igen som säkert har kommet upp från nybörjargruppen o sånt.. va kul o se, va många som har gjort helt fantastiska framsteg där riktigt roligt..
Reply With Quote