Hej alla, min första post här på forumet=) efter at ha läst en del här o kollat lite på andras journaler har jag bestämt mig för at hålla min egen. Mäst för at kunna dokumentera o hålla koll på min egen träning, kost o framgång men oxo dela med mig o ta del av nyttiga tips o likande från er=)
Ni får ursäkta min stavning då jag kommer från Norge, bott i Malmö senaste åren.
Lite om mig:
Har tränat lite olika gjenom åren, men alltid haft ett stort intresse för MMA och alltid velat tävla i detta.
Min träning har legat lite på hyllan dom senaste 2 åren då jag har dedikerat all tid til min son(till o från på gym) men nu börjar han bli såpass gammal att han kan följa med vissa tider, annars barnpass..
24 år
181 cm lång
74 kg
Träningsbakgrund:
Judo- 6 år, började vid 6 års ålder tills jag var 12 år
Krav Maga- 1½ år, tränade från 16 till 17 år
Boxning- 3 år, först 1 år från 18 tills jag blev 19 hos Dallas, sen 2 år med Armand Kranjc, 20 till 22 år.
Träning på gym, vikter- till och från i 8 år sen jag fyllde 16, tar jag bort alla uppehåll, ungifär 5½ år med den senaste pausen på ungifär 10 mnd år pga min son.
Just nu tränar jag endast på gym sen 1 mnd tillbaks i väntan på att terminen ska starta den 19 var jag så börjar på frontiermma i malmö
Mina veckor kommer se ut ungifär såhär efter den 19:
PS: morgonträning e endast efter instruktörs medelande.
Måndag: Shooto/SW
Tisdag : BJJ (morgonträning Shooto/SW)
Onsdag: Shooto/SW
Torsdag: BJJ (morgonträning Shooto/SW)
Fredag : Shooto/SW
Lördag : Shooto/SW / BJJ
Söndag: Vila
Jag kommer satsa 110% på MMA träning nu och mitt mål er att gå första tävlingen innan sommaren 09.
Annars i kost så äter jag mycket fiberrik mat, fisk, kött, pasta o ris, äter ungifär 5 gånger om dagen + kosttillskott 2 ggr om dagen.
Kul om ni kommer med tips, kritik eller vad som hälst, allt som kan förbättra mig sj o min träning uppskattas.
AK

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
Antligen...