Tja alla på forumet
Efter att ha hittat en dator här på lägret tänkte jag ha lite nedvarvning genom att skriva en jävligt bra träningsdagbok. :wink:
Dag 1: Inskrivning samt (övrigt)
Efter en bilfärd på 17mil så är man framme här i Vackstanäs utanför Nykvarn/Södertälje. Fan alltså. Här härskar dödssnden lätja. Ute på landet i friska luften samt knappt 100m ner till vattnet. Och här har de idrotts gymnasium. Inte konstigt varför det går som det går för svensk idrott. De har det för bra. :roll: Efter inskrivningen vart det rundtur. Fotboll-, Vollyboll-plan, strand, två stora mattor, två mindre, gym, löpslinga, "gratis" kosttillskott, massage... Fan vad fint! Finns allt som en träningstokig behöver.Alla deltagare värkar vara på riktigt got humör och taggade. Efter lite mat tränade jag lite lät själv. Sen vart det UFC 116 på storbild. Ska snart sova. Skriver imorgon Hoja sålänge
Träning och Kost
Middag: Kycklning i tomatsås och ris
Träning: Löpning 4km, burpees 20x2, switch 20x2, chins 10x3, kattlebell 15x3
Kostillskott: Gainer, glutamin och kreatin

LinkBack URL
About LinkBacks
Alla deltagare värkar vara på riktigt got humör och taggade. Efter lite mat tränade jag lite lät själv. Sen vart det UFC 116 på storbild. Ska snart sova. Skriver imorgon Hoja sålänge
Svara med citat
ops: Av någon anledning så gick Yogan väldigt bra. Upplevde mej själv som smidigare samt att det vart mer avslappnat. Håller det i sej är det ett måste inför varje uppvaknande.