Mitt mål är att fortsätta vinna i emmaboda och även ge mej på nån shooto tävling nån gång i framtiden när jag känner mej mogen för detta =), En resa till thailand är också inplanerad, ska se vad man får ut av det :wink:
Lite bakgrund om mej då.
Jag heter Sverker nilsson, väger ca 73kg och är 183cm, är 17 år och bor i en liten fin håla som heter Trekanten, går 2a året på en linje som heter säkerhet och räddning i torsås 8), jag började träna kampsport i 8an nån gång har jag för mej, då var det Taekwondo i NKC (NybroKampsportCenter) som gällde, trivdes bra där, men blev lite problem med klubben så fick gå över till Kalmar ist, men trivdes inte riktigt där, så efter 2.5års taekwondo började jag leta efter nått nytt att göra. Fick då höra av en kompis att dom dragit igång en MMA klubb i kalmar, jag drog dit och testade och jag fastnade där, så har tränat i MMA Kalmar i lite över ett år nu :P
Har tävlat i Emmabodas sanshou tävling 3 gånger ( 5 matcher), vunnit samtliga och blivit utsedd till bästa fighter 2 gånger :roll:
Detta var då lite om mej, ska nu försöka skriva om mina träningar och hur det går för mej, ska även försöka lägga upp nån bild :lol:

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote