Rygg
upv
Marklyft 3x10 100kg
Skivstångs rodd 1x8 2x10 70kg
Chins 3x10
Chins 3x5 på 60 sec med 20 sec vila mellan
Rygg
upv
Marklyft 3x10 100kg
Skivstångs rodd 1x8 2x10 70kg
Chins 3x10
Chins 3x5 på 60 sec med 20 sec vila mellan
hemma igen vart inge mma i Finland alls men blev en del hobby träning för att hålla igång :P
Grymt att dom har gratis gym i Finland man bara drar dit o går in försök ha dt i Sverige tror inte dt skulle gå lika bra
Vart i Finland har du varit?Originally Posted by artr0x
var i kankanrantie tror jag dt hette nära karelen
men nu till ny update har varit dåligt med träning på sistonde blivit lite annat :mrgreen:
men iaf
Har bytt klubb till Storm MMA körde första passet idag, bytte pga av att jag kört på samma klubb rätt länge och vill veta hur andra kör + att 3 polare börjar köra där med mig så då kan man få skjuss in ibland o så ere alltid kul o köra med dom
Första passet fokus på SW o brottning
vi började mer uppvärmning o jag märkte direkt att min kondis va helt borta hade iofs räknat med dt men dt var extreeemt jobbigt :P
efter dt blev dt lite teknik drillar på gaurd passering o en trip
första passeringen var att ställa sig upp med ena benet längre fram en dt andra och vrida sig samt trycka ner knät i magen/bröstet o posta upp så flög benen förbifick den o funka någolunda måste jobba på den mer tror den kan vara effektiv om man får in den ordentligt
sen körde vi på en kontring på om han sätter upp fötterna på höften så tar man tag i dom o kastar åt sidan
sen ett svep när han ställer sig upp så tar man tag i ankeln och drar samtidigt som man fäller han med andra benet (kan inte förklara bättre )
sen vare sparring SW och från stående
är kul som fan att börja köra igen![]()
har inte hunnit med o skriva ner så blir väldigt kort nu, har mkt annat för mig som tar tid atm
körde pass 17e tisdag 18 onsdag
sen igår 23 måndag och idag
dom 2 sista passer var dt både stående o grappling sparring o teknik
innan var dt fortfarande mkt fokus på grapplingen o brottningen
kommer längre o mer detaljerade inlägg snart![]()
har kört cirka 3-4 pass sen sist blir inte mer update en såhär atm har mkt med skolan körkort o flytt så detta blir åsidosatt, meen snart så har jag förhoppningsvis mer tid![]()