Hej jag har nu länge tänkt att börja en träningsjournal mest för min egen skull då jag tror att jag kommer ta träningen lite seriösare om jag måste rapportera allt någonstans. Så nu får det vara dags att starta en, just nu har jag inte tränat alls på drygt 1.5 månader och innan dess har jag slappat med träningen i 3 månader drygt. Allt detta kom samtidigt som jag fyllde 18 och festade loss lite förlänge :P MEN nu e det slut på det!
Namn: Michell contursi
Ålder: 18
Vikt: 78 kg
Längd: 176 cm
Jag började träna MMA för 2 år sen nu (dock med lite uppehåll pga av diverse små skador, körtelfeber o lathet) och har hela tiden tränat på Stockholm shoot och ska fortsätta där så fort terminen börjar. Innan dess ska jag försöka komma igång med egna fys o löp pass eftersom jag är helt urform i dagsläget. Jag har tävlat i Sw och det har slutat med ett record på 3-2-2.
Jag kommer snart posta ett gym schema som jag har tänkt o följa samtidigt som jag tränar på klubben men innan dess blir det nog mest updates om min träning hemma.
Mitt mål med den här journalen är att få en bättre översikt om hur min träning ser ut och hur jag utvecklas.
Det här året kommer jag satsa på att tävla så mycket jag kan och helst gå en Shootmatch(er) om det blir möjligt.
Har ni nå frågor är det bara fråga på
PEACE!

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
trodde jag skulle dö ett tag där. Så efter 30 min av sprawling så körde jag samma nackövning som innan alltså liggandes raklång me huvudet nån decimeter över marken sen 20 reps up o ner 20 titta åt sidan o 20 öra mot axel, med 30 sec "vila" i mellan sen direkt efter körde jag samma sak fast bara 10 reps o 15 sec "vila".