Hejsan allihopa Niclas heter jag och de flesta på forumet har läst mina poster förr alt sett några av mina matcher på youtube.
I denna journal kommer en mer detaljerad beskrivning om mig, mina mål och min träning.
Jag hoppas att om jag öppnar mig här så kommer det hjälpa min motivation för att ta klivet in i proffsvärlden.
Jag har tränat Shooto på Pancrase Gym i drygt 3år och har ett väldigt balancerat record på 4-4 i shootfighting och 2-2 i SW.
Jag tävlade senast i SM finalen i -83kilo (6 dec 2008) mot Filip Sandung men förlorade och fick klappa ur för första gången på tävling.
Efter denna match gick jag ner mig började göra sånt som inte är bra för kroppen och träningen.
Party, drugs and rock´n roll kan man ju inte hålla på med om man ska bli bra på riktigt.
Jag har gjort taffata försök till att börja hårdträna igen under detta år, men jag äter som en gris och fystränar inte tillräckligt.
Mina planer är att satsa mer på fysen, för jag är en tekniskt duktig fighter och instruktör som har varit för lat med löpning och diet.
Mina 3 senaste förluster har varit mot folk som har varit större, längre och starkare, och jag har insett att jag kan inte längre lalla omkring
och väga onödigt mycket.
Nu har jag bestämt mig och jag tror verkligen på det denna gång, så nu välkomnar jag er att följa med på min resa från en 97kilo Fet Prinskorv till en 77kilo Professionell Fighter.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote
)
)