Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
    Hall of famer
    Quote Originally Posted by pPistole View Post
    Minns att de va lite "gnäll" om att du aldrig gick din första match i början av din tränings journal, erkänner att ja också tänkte: "han tränar sjukt mycke men går aldrig match, varför?", se på dej nu, du har kommit sjukt långt, en inspiration för alla, unga som gamla.
    ja och inte var det latt! nufortiden nar folk borjar med MMA har dom tranare vilket jag inte hade nar jag korde back in the day! men se pa fan vad youtube kan gora

Hall of famer
    Kor ett pass om dan och instruerar 2 sa mycket jobb nu!
    huvudtranaren ray ar i usa pa semester sa jag har tagit over rollen och skoter mma delen! tycker det funkar riktigt bra med alla klasser, snittar runt 25pers pa varje klass!

bbq i helgen, jag borjar kanna mej bekvam som domare, vi hade 5 mma matcher och bara en gick till DEC dom andra 4 avslutades i forsta ronden, folk vevade pa bra hehe..

Champ
    Quote Originally Posted by xynd View Post
    ja och inte var det latt! nufortiden nar folk borjar med MMA har dom tranare vilket jag inte hade nar jag korde back in the day! men se pa fan vad youtube kan gora
    haha hade ingen aning om att du startade på det sättet. man lär sig jäkligt mycket via youtube. lärde mig knyta en slips häromdan ochbas ruttens kickteknik också

Hall of famer
    Akte upp en runda till Bangkok over helgen..allt var som vanligt, inga oversvammningar, blev inte mycket traning mest mat
    Om man ar sugen pa svensk mat sa var pannbiffen pa Scandeli riktigt bra och Ikeas kottbullar smakade som hemma!
    Annars The long table och Sirocco hade valdigt fin utsikt men maten var val medel med tanke pa vad man fick projjsa

Tillbaka till traningen imorrn, da gymmet ar stangt idag pg Kungen fyller ar har nere sa alla ar lediga!

Contender
    Quote Originally Posted by xynd View Post

Tillbaka till traningen imorrn, da gymmet ar stangt idag pg Kungen fyller ar har nere sa alla ar lediga!

Snygg kompis du hitta
    Vad hände med din andra kompis som du visade på en av bilderna från ditt camp för ett tag sedan , mer info kring the lunatic
    Vem är SM som han slogs mot?

Moderator
    HAh fy faan så sjukt
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Contender
    haha va i helvete!?

Rookie
    god jul xynd! hoppas allt är bra i thai

President
    Blog Entries
    30
    God Jul Wiktor ! grym träningstråd som alltid
    mera MMA !!

Contender
    Är xynd "reported missing" i Patong eller är det bara sensationellt långt mellan uppdateringarna?

Champ
    Nu är det dags att uppdatera Wiktor!

Champ
    han bygger upp förväntningarna som nattklubbar gör genom att stänga ut alla