Ja precis som topicen säger så är mitt mål EVT nångång i framtiden!
Lite bakgrundsfakta..
22 år 186 93-95kg 186cm
Tränat styrketräning till och från i 5år innan jag började med kampsport, kom på ganska sent att kampsport var något för mej.
Min resa börjar då man var nymuckad ifrån det militära och fått spö på kvällarna av en sambo kille som jag var "sparring-partner" åt hehe..
Började min bana med att träna Bjj och thaiboxning, fast under året som jag tränade så blev det bara sw, trivdes verkligen inte i gi, den, kännde mej förbannat klumpig och dan.
Sen att man såg upp till Frank Shamrock och Masakazu Imanari gjorde ju inte saken bättre.
Så tog mej mod att börja träna vid sidan om träning med ett par polare som senare växte till en jävla massa folk, folk med tidigare erfarenhet joinade och vi blev till slut en MMA klubb www.mma-kalmar.com
På den tiden hade man tid för annat än träning, FLICKVÄN. bruden bodde i sthlm så det var perfekt att åka upp dit och träna!
kört på pancrase och realfighter när man hade tid!
Och på senare tid så kom man hem ifrån Thailand, 2.5månader.
Var hos Ole Larsen på www.legacygym.com samt www.mmaphuket.com
Tränade med världsklass grapplers/strikers för en futtig summa om man jämnför med brasilien.
Rullade med svartbälten vid sidan om träningen hur länge jag ville, GRATIS!
Folk i thailand undrade varför dom hade åkt hela vägen till brasilien och betalat dyra pengar för att träna, när man kunde få träningen/mat/etc etc för "skitpengar" i Thailand.
Droppade 14kg under dom 2.5månaderna i Thailand samt träffade ett x antal polare som man kommer träffa på igen efter sommarn (hoppas jag)
det får duga!
:P

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat

ops: