Hej, nu har jag läst allas träningsjournaler och bestämde mig för att skaffa en egen!
Lite information:
Ålder: 18
Längd: 186cm
Vikt 77-80 (överviktig?)
Tränat: Judo (7-9år gammal), Taekwondo(1termin, 15årgammal), Thaiboxning (till och från 1½år, har även gått match i Thailand, numera bara inom shootfightingen)
Tränar:
Shootfighting, 3ggr/Vecka
BJJ, 3ggr/vecka
Boxning, 2-3ggr/vecka
Kamp-Jujitsu, 4ggr/vecka, tränar det varje dag i skolan.
(Man kan kalla det shootfighting med GI, våran tränare kör nämligen sin egna Shooto-tolkning av KJJ.)
Såhär ser min vecka ut:
Måndag: KJJ, Boxning
Tisdag: KJJ, BJJ, Shootfighting
onsdag: Boxning
Torsdag: KJJ, Shootfighting, BJJ
Fredag: KJJ, Boxning eller BJJ
Lördag: Shootfighting/BJJ/SW (Missar den dock ofta pga tonårs-trötthet, måste skärpa mig.)
Söndag: Vila alternativt lättjogging.
Jag är även elev på Helsingborgs Sportgymnasium, jag går årskurs1, jag hoppade nämligen av mitt egentliga gymnasieval uppe i Luleå för att flytta ner till hbg för att gå kampsportsgymnasiet, För att på så vis kunna satsa på MMA'n.
Min framtid är till 100% dedikerad till MMA.
Mitt mål är först och främst att gå Shootfighting-matcher, helst SwedishShootfightingLeague-08, men det beror självklart på om min tränare tycker jag är redo.
Måste även lära mig äta ordentligt, tips på mat-scheman skulle verkligen uppskattas!
Hoppas att ni kommer uppskatta min Journal!

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote

till alla tonåringar som tycker att ni är för sent ute: glöm det! har man bara motivation och vilja så kan man vara nybörjare efter 30 och ändå komma långt!