Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
Badman gets real
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8
    Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Badman gets real

Tjena! Har surfat på forumet länge men tänkte att det var nog dags att sätta lite egen prägel på sidan=)
    Har tränat Muay thai i ett år och har börjat testa SW, byter till ny klubb nu efter sommaren där dom förutom Thaiboxning även har BJJ så jag tänkte bli ett submission fenomen snarast möjligt :twisted:

Stats

Ålder 20
    Erfarenhet 1 år, thaiboxning
    Längd 188
    Vikt 80 kg

Mål

Delta i en tävling för thaiboxning D-klass och komma igång med BJJ ordentligt.

Hoppas någon tycker att den här journalen kommer vara givande och jag ska uppdatera så ofta jag kan. 8)

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Re: Badman gets real

Vaknade för en timma sedan och i väntan på min samåkning till jobbet kan jag lika gärna uppdatera lite!

Träningsschema

Nu när det är lov är mitt schema ganska flytande och måste ta hänsyn till en del saker som jobb, events och diverse annat.
    Men Grovt sett ser det ut såhär:

Måndag: Thaiboxning
    Tisdag: Löpning 5-10km
    Onsdag: Gym
    Torsdag: Thaiboxning
    Fredag: Löpning 5-10km
    Lördag: Gym
    Söndag: Vila

I löpning ska ena passet vara 5 intensiva km (har inte klockat än) och det andra 10 km med lite mer uthållighet på cirka 53-51 minuter

Eftersom jag inte bor på sommaren nära en klubb har jag mitt eget "gym" hemma med tungsäck, pusselmattor m.m, så jag kan slipa på tekniker och inte tappa för mycket skillz över sommaren. Har även min lillebror som gärna lär sig lite och håller mittsar.

Kosten är lite svår att hålla då jag bor hos föräldrar för tillfället men chips, godis, snabbmat och läsk kan fetdra! Men på Lördag kan man ta sig ett par kalla 8)

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2007

Kul att du börjar skriva, och välkommen till forumet lite mer sådär officiellt då! Ser ut att vara en ganska seriös men ändå hållbar satsning sett till träningsschemat, kör hårt.

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Citat Ursprungligen postat av drue
    Kul att du börjar skriva, och välkommen till forumet lite mer sådär officiellt då! Ser ut att vara en ganska seriös men ändå hållbar satsning sett till träningsschemat, kör hårt.
    Tack! Jo jag tror det ska gå vägen, trappar ju upp på träningen när terminen startar.

Ska hämta ut mina nya pusselmattor (12 st) imorgon, så det blir en uppdatering i mitt hemmagym :twisted:
    Ska försöka posta lite bilder på mi casa!

Drog och simmade några längder i en närbelägen badplats som konditionsträning igår då mattorna var försenade så thaiboxningen uteblev, det blir ett invigningspass imorgon istället!
    Idag hann jag inte träna eftersom jag varit i gbg och gjort risk 2 till mc! Hur kul som helst

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Saatan va jag och schenker är ovänner just nu, kom inte idag heller men imorgon har dom lovat att köra det till dörren i alla fall :P Mitt schema är ju som sagt flexibelt och med allt att göra denna veckan blev det inte mycket bättre :roll: Så det blev ut och springa idag istället, 10km på cirka 52 min, rätt lagom

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Fick dom idag! Körde kombinationer, och teknik i börjar som uppvärmning, sedan mycket intervall träning med 5 övningar x 1 minut utan vila och gjorde om det tre gånger, med 2 minuters mellanrum.
    Sedan blev det fys med armhävningar, rygglyft, knäböj och dips.
    Bilder kommer kanske senare

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

löpning + regn = våt badman!

Va lite segt efter en dags arbete

Rookie
    Reg.datum
    Jul 2010

Dåligt med uppdates men har fullt upp så nu under sommaren hinner jag ej.

10 dagar tills skolan börjar och 20 tills terminen på nya klubben drar igång
    Då kommer jag uppdatera ofta och ordentligt!

Liknande ämnen

1. Real life self defence
    Av drue i forum Allmänt om MMA
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 18:48
  2. Real Fight STHLM?
    Av ZhtoHellas i forum Söker du MMA klubb?
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 15:27
  3. Sparka mits i Lund, Real Fighter
    Av imightbe i forum Medlemmars Träningsjournal
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 00:19
  4. Pride FC the real deal - summering
    Av Mighty i forum MMA Spoilers
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 12:27

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32