Haha starfighter, så känner jag vad gäller många andra trådar, typ den där om doping i UFC.. men inte just den här.
Haha starfighter, så känner jag vad gäller många andra trådar, typ den där om doping i UFC.. men inte just den här.
Isaac Heyes theme from shaft eller någon Aretha Franklin-låt.![]()
![]()
Skön trådhade inte sett denna tidigare.. jag kommer ju definitivt inte vandra ut i ufc men om jag gjorde det skulle jag kört på denna låt :
Om någon fighter ser detta och tar den... ni vet vart ni fick iden ifrån.
Den här sätter en obehaglig känsla i alla som sett hajen filmerna när de var unga.. 25+
Det givna valet:
Faan vilken skön tråd! Har inte sett den förut. Jag skulle förmodligen köra "Stinkfist" med Tool som intromusik.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
den låten var skön men
vilken sorts musik är mest "skrämmande" eller image byggande om man säger så , man måste sälja sig själv
Tycker hajen temat är klockrent, den skulle jag reagera på och tänk er att vandra ut till den bland publikhavet!!
ahaha jag lever mig in i det hela för mycket
de flesta har hård rock, men ha tex någon mozart låt och man sticker ut direkt![]()
mera MMA !!
Skulle även kunna köra "Also sprach Zarathustra" med Richard Strauss, om vi nu ska ta något klassiskt.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
Om jag ska försöka vara lite seriös till skillnad från mitt förra inlägg så hade jag nog valt någon av de här tre låtarna:
AC/DC Shoot to thrill.