Tjabba, var länge sedan jag höll mig uppdaterad på forumet... Detta beror på att jag och min sambo har flyttat till US AND A, har nyligen skaffat mig en Engelsk bulldog och börjat träna på grej jacksons gym, vill inte påstå att jag är proffs på något sätt med jag har börjat ta min träning så hårt som jag kan för tillfället, alla som har en hundvalp eller har haft en inser hur mycket jobb det är...
Jag njuter just nu av livet och har gått ner x antal kilo dom senaste månaderna! har folk funderingar på min resa är ni hjärtligt välkomna att fråga på. Jag har inte druckit alkohol på flera månader och kan inte påstå att jag saknar det! jag har startat praktik på en radio station i USA och har börjat göra egna reportage om breda områden inom idrott.
Jag skriver detta i Allmänt då jag inte hade planerat att starta en blogg eller så då jag har mycket att stå i, men jag är mycket villig att ta bilder och dylikt. Jag träffar många "kändisar" på gymmet, skulle något vilja ställa frågor eller så så hör gärna av er så försöker jag ta kontakt med folk här så snabbt som möjligt!
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat
Hoppas det blir bättre.