Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
USA
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 22 av 22

Ämne: USA

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

USA

Tjabba, var länge sedan jag höll mig uppdaterad på forumet... Detta beror på att jag och min sambo har flyttat till US AND A, har nyligen skaffat mig en Engelsk bulldog och börjat träna på grej jacksons gym, vill inte påstå att jag är proffs på något sätt med jag har börjat ta min träning så hårt som jag kan för tillfället, alla som har en hundvalp eller har haft en inser hur mycket jobb det är...

Jag njuter just nu av livet och har gått ner x antal kilo dom senaste månaderna! har folk funderingar på min resa är ni hjärtligt välkomna att fråga på. Jag har inte druckit alkohol på flera månader och kan inte påstå att jag saknar det! jag har startat praktik på en radio station i USA och har börjat göra egna reportage om breda områden inom idrott.

Jag skriver detta i Allmänt då jag inte hade planerat att starta en blogg eller så då jag har mycket att stå i, men jag är mycket villig att ta bilder och dylikt. Jag träffar många "kändisar" på gymmet, skulle något vilja ställa frågor eller så så hör gärna av er så försöker jag ta kontakt med folk här så snabbt som möjligt!

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Re: USA

Coolt !!! Det uppskattas verkligen att du erbjuder dig att ta dig tid till detta! Lycka till med valpen, jag är imponerad av att du överhuvudtaget hinner träna med en valp hemma
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Fan va kul, låter ju sjukt spännande.

Är resan/flytten primärt pga av att du vil satsa på mma eller ville ni flytta till USA och då tog du chansen att träna lite seriösare?

Om svararet är det första så, va har du för mål? Nått mer konkret än UFC champ, tack.

Hoppas du hinner med att uppdatera lite här iaf så vi får veta hur det går och har det over there. Jag imponeras alltid av sånt här eftersom jag är en drömmare som vill massa men nästan aldrig kommer till skott med något.

Lycka til med allt Z!

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Häftigt med flytt till US!

Vilka kör på gymmet då?

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Fyfan vad kul!

Roligt att du lyckas fixa tiden även med en hund runt omkring (en valp av allt!).

Lycka till, och du får gärna berätta mer om din resa och varför du tog steget!

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

fan va kul att höra, låter ju hur grymt som helst! hoppas du uppdaterar relativt ofta!

Otroligt söt valp btw är väldigt förtjust i hundar.

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

Jag och flickvännen flyttade hit i och med att hennes bror blev utbytesstudent här... Vi for och hälsade på och vi fastnade direkt, så jag fick hjälp av min sambos brors "fosterfamilj" att hitta praktikplatsen då dom känner en kille som jobbar där.

hinner inte skriva så mycket nu! måste fara och göra ett par ärenden, hoppas ni haft en bra valborg!

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2009

Hur sjutton fick ni uppehållstillstånd?!

Jag vill också ha!

Contender
    Reg.datum
    Aug 2009

Kostar de inte jävligt mycket att träna på Greg Jacksons Gym?

Sedan planerar du på att gå någon match osv i framtiden?

Contender
    Reg.datum
    Okt 2009

Skulle vara nice att få se ett träningsschema. :wink:

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Citat Ursprungligen postat av p41n
    Skulle vara nice att få se ett träningsschema. :wink:
    Kanske en träningsjournal

Champ
    Reg.datum
    Feb 2008

fan va grymt!!!! kul att ni tog chansen hoppas allt går bra. hur går det på greg jacksons mma då om du har tid skulle det va roligt o veta hur deras pass är upplagda typ kort intensivt eller långa o utdragna osv :P o lycka till med valpen också

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

Sry att jag inte har skrivit så mycket! Har dragit på mig en muskelbristning och brutit nyckelbenet så har inte spenderat så mycket tid på träning på senaste tiden, ska försöka få upp röntken bilden

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Aj fan va träligt! Hoppas du återhämtar dig snabbt
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Synd med skadan.

Krya på dig och återvänd starkare

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2007

Ujuj, kul med sjukvården där då Hoppas det blir bättre.

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

Hej igen gubbar! kan bara säga att jag har byggt upp sjukt mycket vikt sen jag kom hit! väger hela 92kg nu (förhoppningsvis mer muskler än fett) och jag ska gå min första proffsboxnings match nästa helg, kom i sista sekund! ska försöka fixa en video till detta om det filmas!

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Woo!
    Hoppas du vinner mannen!
    Lycka till, ska hålla tummarna!

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2007

lycka till zeddiz

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Coolt!! Lycka till zed!

Contender
    Reg.datum
    Dec 2009

GLHF!

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

coolt..hur mycket har du tränat inför den ?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32