http://www.gametrailers.com/video/exclu ... e-tv/59699
blir kul att se vad dom kommer ändra, och det kommer dom nog behöva för att konkurrera med EA's mma spel...
http://www.gametrailers.com/video/exclu ... e-tv/59699
blir kul att se vad dom kommer ändra, och det kommer dom nog behöva för att konkurrera med EA's mma spel...
kanske fixar demot men det förra spelet sög så brutalt hårt att jag tvivlar på att jag kommer skaffa detta.
Väldigt intetsägande trailer. Men tror det kommer bli bra, gillade det första. Dock var karriärläget väldigt tråkigt.
Cool, hoppas inte det nya blir lika statiskt som den förra. Det förra va alldeles för mycket slå ett slag, hålla bakåt, slå ett slag, hålla bakåt osv. Trailern skvallrar inte om nått tyvärr.
Har vi spelat samma spel? Har svårt att tänka mej hur man gör ett bättre fighting spel med så mycket aspekter som i UFC09. Hur många fightingspel har något groundgame tex? Vet att det har funnits fler UFC spel tidigare. Dock så har inget varit så bra som UFC09 och slagit igenom så bra kommersiellt. Ett tecken på det är bara att EA kommer ge ut MMA2010.Originally Posted by Kane
Själv så är jag skeptisk till att ge ut ett MMA spel om året. Hade hellre sätt en DLC med nya karaktärer, stilar, southpaw mm. Det är bara jag. Att två stora företag släpper varsitt MMA spel visar bara hur stor vår sport börjar bli. :mrgreen:
jag gillade inte groundgamet alls, det gick ju för satan inte att subba, speciellt inte datorn. för att inte tala om stående.. var bara att kötta på med slag och så blir den ena helt randomly knockad. kul.
Knockarna hade jag inte så mycket emot. De va ju främst när den andra skulle slå precis när man träffa som det blev en knock, inte helt overkligt. Däremot va markgamet segt. De va sjukt svårt att subba om inte den andra tröttade ut sig själv först. Och sen de där med att man kunde hålla bakåt slå et slag sen hålla bakåt igen som alla gjorde va ju såååååå tråkigt.Originally Posted by Kane
Alltså, de är en teaser på en trailer som kommer visas den 12 december på Spikes VGA Awards.
De är meningen att teaser ska visa skit lite så man ska se Spike VGA Awards för att få se trailern.
Och jag tyckte inte mark delen var seg eller dålig i UFC 2009, om man vet hur man gör kan man både subba och ground and pounda ganska lätt. Även på svåraste svårighets graden hade jag inga problem. eller online.
Stående däremot vill jag att dom jobbar på lite. Så ifall man träffar ett dussin bra leg kicks ska de liksom ha större betydelse. För de känns bara som man borde gå på huvudet till någon knockas i UFC 2009. Skulle vilja kunna göra gameplans mer än välja stående eller ground. Kanske köra leg kicks så han få sämre stance och blir segare och slå lite svagare osv. osv. hehe.
Vilka eller vilken konsoll finns UFC09 på?
http://www.gametrailers.com/video/ufc-u ... e-tv/59810
där är trailern.
Ser ut som att de har tagit den gamla spelmotorn och hottat upp den med lite moves från FN3 & 4.
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Inget som imponerar på mig direkt.
Nej verkligen inte. Det enda jag tyckte såg riktigt intressant ut var när en fighter blev upptryckt mot buren
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Ingen som har noterat att Kimbo Slice är med på slutet?
Jo jag noterade det men de va inget att notera![]()
dom kanske sattsar mer på gameplay än på något annat i 2010. Jag kan köra med samma grafik ifall dom fixar en massa coola nya moves osv.
bara dom absolut inte blir som FIFA och NHL där de addar 3-5 nya saker på varje spel bara.
Tycker du att utveckling är dåligt??
Jag hoppad på minst 3-4 förbättringar i gameplay. Det behövs för att spelet ska vara bra mer än 1 månad.
Blev bara förvånad då jag vet många liknande forum där folk säkerligen skulle ha lagt en kommentar om det före mig :POriginally Posted by Venom
Hoppas nu på Randy Couture också, nån som vet varför han inte var med i 09? Hörde nåt om att det var ensamrätt och annat inblandat men fattade inte riktigt..
Randy Couture var inte i UFC när de gjorde UFC 2009, och han hade redan signat med EA MMA spelet.
Jaha då förstår jag, tack för informationen, får kolla upp det där EA MMA-spelet då. Men som tidigare wrestlingfan har jag ju alla SvR-spelen (utom det senaste) så man vill ju också vara THQ trogen :mrgreen:Originally Posted by locatedmma
Nej de var lite onödigt sagt.Originally Posted by Venom
Jag gillar utveckling.. Men inte lathet.
Varför släpper dom FIFA 2010 innan 2010. Varför inte adda in mer saker som gör spelet bättre?
De är ni som köper dom som bokstavligen segar ner utvecklingen.
Och jag sa ju att jag ville att dom skulle lägga ner mer tid på gameplay än vad dom gör med FIFA och NHL.
Varför kopplar du det till att jag inte gillar utveckling..
http://mma.easports.com/home.action
Det är EA MMA.
http://mma.easports.com/fighters.action
Alla fighters, hittils.
Jag efterlyser lite att man skulle kunna med vilken fighter som helst mot vilken annan fighter som helst oavsett viktklass.
Oj dagens överanvändning av smilies har verkligen misnakt den praktiska användningen av demo.Jag får förtydliga att d e va lite av ett skämt men som sagt så skulle de behövas en hel del förbättringar för att spelet ska bli bra.Originally Posted by locatedmma
Jag förstår inte va du menar alls med det du skrev sist. "Varför släpper dom FIFA 2010 innan 2010. " Menar du att de släpper spel som inte är genomarbetade bara för att de ska tjäna mer pengar på fler titlar? De släpper ju ett varje år och om de då heter 2010 eller 2009 känns väl inte speciellt relevant, inte heller om de släpps i januari eller september så länge det släpps samma tid varje år. Missförstod jag dig?
Sen skulle jag nog vilja påstå att gameplayen i NHL har utvecklas bra de senaste åren. 08 införde ett helt nytt koncept som utvecklades mycket till 09an. 10 innehåller också en mängd förbättringar som gör hockeyupplevelsen bra mtycket bättre än vad den var i 09. Så jag skulle vilja påstå att NHL har utvecklat sin gameplay rätt bra de senaste åren, hur mycket mer de hade kunnat utveckla vet jag dock inte.
Kolla skillnaden mellan Fight Night Round 3 och Fight Night Round 4. Now thats an upgrade.
Jag säger bara att jag tycker att FIFA och NHL levererar dåligt med nytt innehåll, och de är min åsikt.
Om de duger för dig med det lilla dom lägger till så är de ju bra för dig, men de kommer inte dirket få dom att anstränga sig hårdare till nästa FIFA eller NHL. Och då förstår jag inte varför du skämtar om att jag inte tycker utveckling är bra, när du själv segar ner den![]()
Jag ställer höga krav på ett spel som nästan ser exakt likadant ut som det förra, ifall jag är intresserad av att köpa det. Så vi kan bara vänta och se vad dom har lagt till.
:wink: