har en spådom som jag vill dela med mig, Alistair tar HW bältet
har en spådom som jag vill dela med mig, Alistair tar HW bältet
Nej, jag tror inte detJunior behåller bältet under hela 2012. Sedan kommer Cain och tar tillbaka juvelerna i början av 2013.
Därefter kommer, och observera att detta är ett naivt önsketänkande, Frank Mir och snor åt sig tungviktsbältet.![]()
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
folk underskattar overeem av någon underlig anledning, han är större starkare och vassare stående än alla andra
Barao kommer att ta ett bälte garanterat
Alex Gustafsson blir aktuell för en fight om contender platsen efter ufc sthlm vinst
wanderlei pensionerar sig
anderson silva också
sonnen åker på en tko mot hendo
aldo förlorar sitt bälte
diaz bröderna håller varsin titel
vi har en till etablerad svensk mma fighter i ufc
Förutom det där med Diaz-bröderna så håller jag med om det mesta. Nates boxning vs. Edgars boxning liksom? Det enda övertaget Diaz har är räckvidden, men jag tror att Edgars in och ut-boxning blir mer än Nate kan hantera. Först och främst ska Nate ta sig till contenderplats, vet inte om han får slåss om en titel i år men kanske 2013?
wow nate diaz vs edgar hade varit sjukt kul att se. Jag är rätt säker på att Overeem tar bältet och att edgar kommer förlora sitt bälte, annars tror jag det kommer se likadant ut (jag inser att det inte kommer göra det, men det känns som att det är mer sannolikt än att jag lyckas pricka en förändring)