Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 21 of 21
    Hall of famer

Rich Franklins far har gått bort.

Enligt många mma sidor så har Rich pappa lämnat jordelivet.
    Rip

Btw vist e brorsan till vänster en blandning av Dana White och Rich Franklin??

Champ
    Vila i frid Mr Franklin

Hall of famer
    Hemskt när folk förlorar föräldrar.

Jag önskar all lycka till både Rich, hans far och alla som är berörda.

OT:
    Ser dem inte lite väl glada ut för ett begravnings-foto?

Hall of famer
    Inte för att vara respektlös, men jag bryr mig inte mer om Franklins farsa dör än om Johan Svensson i Stockholms pappa dör, det är inte någon jag känner och visst det är ju trist att folk dör, men inte mer trist bara för att det är en fighters pappa som går bort.

Hall of famer
    Jag bryr mig lika mycket om Johan svenssons pappa dör, alltid lika jävla hemskt när föräldrar går bort.

Dessutom så har vi en annorlunda relation till Rich, vi tittar på honom, vissa hejar på honom, vi diskuterar honom, vi tänker på honom.

Så man får mer utav en "vänskaps"-relation.
    Det känns som att man känner honom.

Contender
    Quote Originally Posted by Sprawler
    Så man får mer utav en "vänskaps"-relation.
    Det känns som att man känner honom.
    hehe...va de där ett skämt?

Hall of famer
    det är en bild på farsan alltså inte begravnmingen.

Kane jag tror folk bryr sig mindre om vem du bryr dig om än att Rich farsa har dött.

tror ni detta påverkar hans nästa match/träningen till nästa match?

Up and coming
    ja, det kommer påverka han.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Jonta

hehe...va de där ett skämt?
    Inte det minsta.

Jag hoppas ni andra fattar vad jag menar.

Om man hela tiden ser och pratar om någon, t.om med bryr sig om någon, så är det klart som själve fan man utvecklar en sorts relation till honom.

Hall of famer
    Quote Originally Posted by N1clas
    Kane jag tror folk bryr sig mindre om vem du bryr dig om än att Rich farsa har dött.
    Det är ganska uppenbart att du tog illa upp av det jag sa eftersom det är du som startat tråden o allt.. det jag sa var inte för att dissa dig, utan bara vad jag tyckte. ingen mening att komma med personangrepp för det, jag tog iaf det som du skrev för en diss.

Contender
    Inte det minsta.

Om man hela tiden ser och pratar om någon, t.om med bryr sig om någon, så är det klart som själve fan man utvecklar en sorts relation till honom.
    Ja och dig känner jag ju me, eller? dig har jag ju snackat med här. haha

Hall of famer
    Quote Originally Posted by Jonta
    Inte det minsta.

Ja och dig känner jag ju me, eller? dig har jag ju snackat med här. haha
    1gång ja.
    Vänta tills vi snackat 7-8ggr, då kommer du definitvt känna mer för mig om min pappa dör än någon för dig okänd medlem.

Champ
    "Måste" säga att jag håller med N1clas och Sprawler här.
    Jag tror tyvärr detta kommer påverka hans träning väldigt mycket, får hoppas att det inte påverkar fighten mer än att det har påverkat träningen. Han bör väl dock vinna trots detta, tror han kan ta vem som helst i UFCs mellanvikt vilken dag som helst förutom Silva och Henderson.

Hall of famer
    RIP

Nej jag känner honom inte och bryr mig inte direkt om honom men de är alltid sorgligt när någon går ur tiden. Mina tankar går väl mer till hans vänner och familj och inte just till honom.

Hall of famer
    kommer vara några tunga månader för han nu..
    om han inte tänker att hans far ville se han på topp då kanske han börjar träna ennu hårdare..

Hall of famer
    Jag tror inte det kommer påverka hans insats negativt. Snubben är ju Überkristen och kommer träna och slåss för sin döde far. Nåt i stil med "This fight is special to me, recently my father past away and I want to make him proud and fight for him this time" Kommer vi med all säkerhet få höra innan han går in i ringen emot Lutter...

Franklin vinner i 2:a på TKO!

Moderator
    hoppas att han är så looney
    Tråkigt att höra hur som helst, Jag bryr mig!
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Up and coming
    vi vet ju inte om han varit sjuk under en tid eller om det kom helt plötsligt, om det är det första alternativet kommer han nog försöka göra sin far stolt i ringen om det är de andra så vet jag inte faktiskt, alla reagerar olika och hade det varit jag hade jag nog till och med dragit mig ur fighten, och hellre att han gör det än att det blir en dålig fight, det tycker han nog själv också

Champ
    Vill inte vara den som är den men kan ni inte enas om att ni är oense och ta detta genom PM eller dyl annars det inte räcker? Alla tycker olika och tror ingen av er kommer "övertala" någon vid det här laget..

Huruvida det kommer påverka Rich eller inte tror helt upp till hur han själv hanterar det. Vissa skulle dra sig ut, andra skulle ställa upp för att göra sin far stolt eller så, går inte spekulera allt för mycket om, men jag tror ingen skulle tycka illa om eller se honom som en bangare för att stå över fighten med tanke på han situation. Det är en tung tid för honom, även med tanke på att han precis kommer från en skada så kanske han behöver lite extra tid bara för det också.

Rookie

Re: Rich Franklins far har gått bort.

RIP Mr Franklin

Hall of famer
    Sluta upp med alla personangrepp nu annars blir det gula kort. Att de ska va så svårt att hålla sig till ämnet.