Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 105 to 111 of 111
    Hall of famer

Re: "Officiella trasha-Brock-Lesnar-tråden"

1. Är verkligen ingen fanboy till brock, utan tycker ganska illa om honom. I just call it as I see it. Med det sagt:

Brock skulle pissa på HMC/Schilt/Bob Sapp/andra bjässar. "Problemet" är helt enkelt att han inte BARA är stor, han är för äckligt duktig på det han gör också. Han är något stel stående, men stabil och helt okej. Han undvek stryk mot Couture ganska bra och sänkte honom. Det är en hyfsad fjäder i hatten.

Och Brock är faktiskt ingen LnP-fighter, inte i ordets rätta bemärkelse. I fighten mot Heath så visst, då var han lite väl passiv. Men han slog ju ut Mir på marken. En av de absolut skickligaste grapplersen i HW, kanske den bästa från ryggen - den mannen kontrollerade Brock utan problem på marken från top. Han körde ju till och med bullyklassikern med att hålla nackgrepp med ena armen och slå med den andra! Att säga att Brock bara vinner på storlek är näst intill efterblivet - det krävs grova mängder teknik för att röra den stora kroppen som han gör. Ge honom 2-3 år till så har ni en riktigt duktig MMA-fighter som säkert kommer ha ett par submissionvinster i sin säck också. Tänk en giljotin från honom :shock:

Så är han oslagbar? Icke. Tror vi kommer få se en intressant match mot Carwin inom en snar framtid där vi till och med kan få se Brock dratta på arslet. Undrar just hur han beter sig från rygg? Drömmen vore förståss att se Fedor vs Brock, och händer det får vi verkligen ett eldprov för vår forne WWE-stjärna. Tror även att Couture i en rematch skulle kunna ställa till med problem för jätten. Men lejondelen av dagens HW-stall i UFC är i det närmaste chanslösa mot mannen med helikopterplattan och jättepenisen på bröstet.

Contender

Quote Originally Posted by drue
    1. Är verkligen ingen fanboy till brock, utan tycker ganska illa om honom. I just call it as I see it. Med det sagt:

Brock skulle pissa på HMC/Schilt/Bob Sapp/andra bjässar. "Problemet" är helt enkelt att han inte BARA är stor, han är för äckligt duktig på det han gör också. Han är något stel stående, men stabil och helt okej. Han undvek stryk mot Couture ganska bra och sänkte honom. Det är en hyfsad fjäder i hatten.

Och Brock är faktiskt ingen LnP-fighter, inte i ordets rätta bemärkelse. I fighten mot Heath så visst, då var han lite väl passiv. Men han slog ju ut Mir på marken. En av de absolut skickligaste grapplersen i HW, kanske den bästa från ryggen - den mannen kontrollerade Brock utan problem på marken från top. Han körde ju till och med bullyklassikern med att hålla nackgrepp med ena armen och slå med den andra! Att säga att Brock bara vinner på storlek är näst intill efterblivet - det krävs grova mängder teknik för att röra den stora kroppen som han gör. Ge honom 2-3 år till så har ni en riktigt duktig MMA-fighter som säkert kommer ha ett par submissionvinster i sin säck också. Tänk en giljotin från honom :shock:

Så är han oslagbar? Icke. Tror vi kommer få se en intressant match mot Carwin inom en snar framtid där vi till och med kan få se Brock dratta på arslet. Undrar just hur han beter sig från rygg? Drömmen vore förståss att se Fedor vs Brock, och händer det får vi verkligen ett eldprov för vår forne WWE-stjärna. Tror även att Couture i en rematch skulle kunna ställa till med problem för jätten. Men lejondelen av dagens HW-stall i UFC är i det närmaste chanslösa mot mannen med helikopterplattan och jättepenisen på bröstet.
    skulle oxå vilja se en rematch mella couture o lesnar. hade vatt intressant.
    tycker randy höll upp bra mot brock tills han fick smällen. o att randy fick ner lesnar visar på att brock inte har såååå bra brottning. o att couture e en sjukt grym gubbe. kan inget annat än älska grabben, 46 bast o skickar brock i baken. det e en bedrift ingen kan skylta med hade vatt kul o se brock mot en annan riktigt bra brottare, behöver inte nödvändigtvis va couture.

Hall of famer

Brock har haft tur och snart är det över Han är ingen vidare bra om en sådan liten kille tog ner han men han kasnek glömde att han kunde brottas.

Har ni sett bilden på Brock vs Couture som jag la upp i den här tråden? Det ser löjligt ut, nästan så att man vet att efter första minuten så ska det va kört för Randy.

Som jag har sagt så är det över för Brock i nästa match för då får han möta en riktigt bra motståndare och hoppas det blir Shane Carwin.

Hall of famer

Quote Originally Posted by DaCriLL
    hahaha aaaahh va min lilla tråd florerar hej-vilda disskusioner, de e härligt.
    förresten, nån mer en jag som tycker han tatuering på bröstet e förjävla ful??

du behöver inte svara, macsascre, ditt svar e rätt givet
    Jag gillar Lesnar som fighter men den jävla tatueringen asså.. jag har sett fulare men det finns ta mig fan en jävla massa tatueringar jag hellre skulle skaffa än den han har

Hall of famer

Jo, men den kanske betyder något för han.

Här borde jag få skriva vad jag vill om Lesnar hur många ggr som helst eller? TELL ME PLZ!

Vill ej få fler varningar, men gula kortet behåller jag gärna som sagt.

Contender

Quote Originally Posted by saerbarnet
    Quote Originally Posted by DaCriLL
    hahaha aaaahh va min lilla tråd florerar hej-vilda disskusioner, de e härligt.
    förresten, nån mer en jag som tycker han tatuering på bröstet e förjävla ful??

du behöver inte svara, macsascre, ditt svar e rätt givet
    Jag gillar Lesnar som fighter men den jävla tatueringen asså.. jag har sett fulare men det finns ta mig fan en jävla massa tatueringar jag hellre skulle skaffa än den han har
    haha tycker den ser så lame o tunn ut. de och att hans patt-muskler går ner till knäna gör att den ser så mesig ut.
    vem på forumet e det som brukar säga att han har en penis på bröstet?

Hall of famer

han sa ju att han hade så stor press på sig under WWE så det kändes som att han hade en kniv mot halsen hela tiden... eller en kuk i halsen men det får man väl tycka som man vill

Page 5 of 5 FirstFirst 12345