Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
"Officiella trasha-Brock-Lesnar-tråden"
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Sidan 1 av 5 1 2 3 4 5 SistaSista
Resultat 1 till 26 av 111
    Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

"Officiella trasha-Brock-Lesnar-tråden"

Ok, shogun gav mig en snilleblixt i UFC 100 tråden. så nu e det skapad, en offeciell tråd att bara diskutera Brock "the Dumbazz" Lesnar.
    känn era fria att diskutera hej vilt om alla de senaste upptågen från den över-vuxna buffalon vi alskar att hata(de flesta av oss i alla fall). kan ju börja med att fyra av att jag tycker hans jävla beteende inte hör hemma i fighter-världen. visste det finns rötägg överallt men e man titel-hållare så e man oxå ett ansikte utåt. tror inte vår älskade sport ( syftar då på fighting i allmänhet) vann några nya fans av han jävla upptåg.

kanske ska säga att ni som tycker om lesnar oxå e välkommna annars blir tråden rätt ensidig.

P.S massacre-känn dig som hemma

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Re: "Offeciella trasha-Brock-Lesnar-tråden"

officiell.

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

HAHA, Nu ha rjag ingen lust att säga nå mer om Brock har typ sagt allt i de andra trådarna :P :lol:

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Re: "Officiella trasha-Brock-Lesnar-tråden"

Nae kör på nu!
    Jag håller med, är man bälteshållare så är man på ett sätt en symbol. Att bete sig som han gjorde efter matchen på UFC100 är helt enkelt oacceptabelt. Så enkelt är det.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Alltså vad tänker du med macsacre? Lesnar är riksmästare i ett land där flera miljoner brottas. Han har tränat brottning i typ 20 år.. RIKTIG brottning inte låtsaswrestling.
    Det betyder ingenting eller?!!?
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2009

han har dålig och ful stil....
    och jag tvivlar faktiskt på hans brottning, kolla bara när han springer med huvet före mot herring

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Det har väll ingenting med brottning att göra? Snarare amerikansk fotboll (vilket han NÄSTAN var proffs i utan att tränat seriöst i hela sitt liv)

Och om du tvivlar på hans brottning så kan du inte ha sett Lesnar vs Mir II? Vad tror du han använde sig av där?

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Lesnar suger *** och han är dålig, han är ingen MMA fajter, han är ett skämt som snart tar slut, hans tid är snart över, han är bara stor klumpig och stark, mer än så är det inte. Väntar bara på att någon ska komma och ge han lite smisk. Han har haft lite nybörjar tur men den tar slut snart.

Champ
    Reg.datum
    Jan 2008

macsacre kan du inte varna innan du skriver sånna här saker höll på att kvävas till döds av skratt

Brock är på riktigt och han kommer stanna där han är länge, inte kallade ni A.Silva för ett skämt när han fick bältet i sin 2(?) ufc match?

Jag tycker brock har visat att han inte är dålig, i sin första ufc match tog han ner och dominerade Mir tills han gjorde ett sjukt klantigt mistag, i sin andra match vinner han över Herring efter att dominerat honom i 3ronder inte kallar jag det dåligt, i sin 3:e match knockar han legenden Randy Couture. I sin 4:e match knockar han Mir tillbaka till 1990 med sin starka näve och sin brottning.

Om han nu inte är en MMA fighter vad är han då?

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Citat Ursprungligen postat av macsacre
    Lesnar suger *** och han är dålig, han är ingen MMA fajter, han är ett skämt som snart tar slut, hans tid är snart över, han är bara stor klumpig och stark, mer än så är det inte. Väntar bara på att någon ska komma och ge han lite smisk. Han har haft lite nybörjar tur men den tar slut snart.

Du sa PRECIS samma saker innan han mördade Frank Mir.. :roll:

Up and coming
    Reg.datum
    Dec 2008

Citat Ursprungligen postat av Nixor
    Brock är på riktigt och han kommer stanna där han är länge, inte kallade ni A.Silva för ett skämt när han fick bältet i sin 2(?) ufc match?
    fan ibland blir man ju tokig på det här forumet : D du kan inte jämnföra anderson med brock måste du väl förstå?

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2008

speciellt då anderson silva kört massa massa matcher innan han kom till ufc till skillnad från brock :P

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

tack zeddiz och eaka, brock är ett skämt silva är en riktig fajtare, Brock är nybörjare och han har lite tur men snart är det över.

Store starke Brock är snart över och MMA kommer bli MMA igen och inte nån jävla Freak Show.

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

Citat Ursprungligen postat av saerbarnet
    officiell.
    nej du, offeciella, eftersom jag skrev trådEN, hade det stått offeciel hade det fått stå tråd utan e n på slutet.

Champ
    Reg.datum
    Jan 2008

Citat Ursprungligen postat av macsacre
    tack zeddiz och eaka, brock är ett skämt silva är en riktig fajtare, Brock är nybörjare och han har lite tur men snart är det över.

Store starke Brock är snart över och MMA kommer bli MMA igen och inte nån jävla Freak Show.
    Det är fortfarande inte tur när man slår en bältes hållare och en som håller interum bältet. OM nu brock skulle förlora en match så kommer han knappast lägga av med MMA, så att säga att freakshowen snart är slut är att hoppas på för mycket sen tänk vad kul om ufc signar Bobby Lashley då får vi yttligare en tråd att skriva skit i *LÄNGTAR*

får väl även passa på att ta tillbaka vad jag skrev om Silva

Contender
    Reg.datum
    Maj 2009

att brock kan brottas e det inte snack om, visst kan han det, men, !MEN! hade han skördat samma framgång utan sin storlek... fan heller! han hade inte ens varit bland top-contender platserna tror jag. då snackar jag typ de 3-4 bästa i viktklassen.
    o helt ärligt så tycker jag inte han såg så bra mot randy couture, han fick in en tur smäll mitt i allt. kan komma ihåg fel för jag e ju inte direkt objektiv här men men.

Hall of famer
    Reg.datum
    Feb 2009

Tror Randy hade en dålig gameplan, han försökte brottas och körde sig slut i rond 1.
    Skulle han använda sin brottning för att hålla sig stående och bara boxas skulle han vinna. Men det är bara vad jag tror.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Nej macsacre du kan alltså inte låtsas som att han inte har en fruktansvärt framgångsrik brottningsbana i ryggen och säga att han inte kan någonting och bara vinner på sin storlek. Han är alltså flerfaldig mästare, finaldeltagare och har varit rankad #1 i sin amatörbrottnings "karriär". Vad har du att säga om det undrar jag!?

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Citat Ursprungligen postat av DaCriLL
    offeciella.

Citat Ursprungligen postat av saerbarnet
    officiell.

FINN FELET :roll:

Shogun: Du fattar väll att 106 -5 i brottningsrecord bara var tur.. speciellt när det var i viktklassen 285lbs :roll:

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Vet ej vem den killen du nämnde är, men är han som Brock så kommer jag skriva mkt skit om han med 8) haha...

Brock kommer bli tvungen att sluta när han märker att hans tur är över. Eller så förlorar han 3 i rad å så blir han kickad för Fedor ger UFC pengar (om Fedor signar) Och fedor blir mästare och alla lever lyckliga i alla sina dar till Fedor dör eller går i pension och nån annan tar över

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Nej sluta ignorera vad jag skrev.
    Macsacre, vad har du att skriva om brocks amatörbrottningskarriär?!

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

att hans Anabola tid tog han ganska långt men mer än så kan jag ej säga.

Hall of famer
    Reg.datum
    Jan 2009

Förutom att Brock har testats för steroider mängder av gånger och aldrig åkt fast... (Testades första gången när han började college tror ja..)

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

spelar ingen roll, kolla på den där filmen "bigger, faster, stronger" Det går att fixa med lite cash, eller om skolan tjänar på det så fixar de det in no time!

Brock skulle aldrig se ut så där utan anabola det måste ni ju kunna se med era ögon?

Brocks anabola period gjorde honom stor än sen? Jag tror inte på att han "äter rätt, tar kreatin och dricker Whey till mellanmål och juste han tar sina vitaminer, det får man inte glömma" Det är bara löjligt om man tror det.

Han gjorde något skumt så är det bara men att han är en MMA fajtare? lol nej det är han inte. Är han en mästare? Nej det är han inte, inte i mina ögon iaf.

Som sagt, jag ska lägga upp en bild på mig i trosor om han vinner nästa match

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

Så du menar alltså att den enda anledningen till att han vann 106 av 111 matcher var att han hade stora muskler?

Hall of famer
    Reg.datum
    Mar 2009

Ne nu orkar jag bannemig inte med denna diskussion mer! :x

Så därför säger jag mina sista ord här:

Brosket skulle aldrig kommit så långt utan hans storlek! Visst, han är absolut inte dålig MEN han långt ifrån en top condender p4p i HW och förtjänade inte titelshot efter så få matcher.

Jag hoppas verkligen att Fedor kommer och ställer skåpet på plats snart! :roll:

Liknande ämnen

1. Den stora "Grattis på födelsedags-tråden"
    Av Venom i forum Fria Forumloungen
    Svar: 64
    Senaste inlägg: 2011-03-20, 07:40
  2. Kirill "Baby Fedor" Sidelnikov testar positivt; Steroider.
    Av Sprawler i forum MMA Övriga Galor
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 11:33
  3. Jason "Mayhem" Miller vs. Kala "kolohe" Hose
    Av zeddiz i forum MMA Rykten
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 17:02
  4. Vet inte vad jag ska kalla den hära tråden. "Mina Tankar" ?
    Av rasmus berglund i forum Allmänt om MMA
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 18:13

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32