det här är grymt att se, killen har bara en arm och manglar folk ändå
det här är grymt att se, killen har bara en arm och manglar folk ändå
mera MMA !!
han pangar pa bra med sin hogerhand, men blir tufft att blockera hoga sparkar med den stumpen!![]()
Han var inte dålig! Men hur ska man kunna motivera sig själv att spöa skiten ur en kille med en hand? Känns så fel på något sätt.
Rampage: man motiverar det genom att jag vill fan inte ha spö av en krympling.
btw Mad respekt till snubben. Grym brottning.
mera MMA !!
Grymt, blir imponerad av drivkraften. Han måste nog ha haft många fördomar mot sig i sin karriär.
Vad händer om han slår med stumpen? Får man den i ögat, stoppar dommaren för pet med "finger" i ögat? Eller räknas stumpen som en knyten hand? Många frågor väcks.
Mycket imponerande! Klippet bevisar på något sätt att MMA är en fantastisk sport.
Expertbloggare på MMAForums egna UFC-blogg. Jag finns också på min gamla sida: UFC - En Blogg om Ultimate Fighting Championship och MMA.
detta känns makabert
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Btw borde han inte ha något coolt nick som referar till stumpen? "One armed slayer", "The stump", "beat youre ass with one arm", ähh fyfan vilken tråkiga namn jag kom på LOL. Någon som har något roligt förslag?
Enarmade banditen Heheh :P fast inte lika kul på engelska :P förövrigt väldigt grymt av killen![]()