http://www.xarm.com/
XARM!!!
http://www.xarm.com/
XARM!!!
hahahahahaFrom Art Davie, creator of the UFC, comes XARM the next generation of combat sports.![]()
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Jag tänkte också starta en tråd om det här igår, dock såg jag min första XArm-fight för ganska längesedan.
Det är ju helt sjukt, förväntar dem sig spännande fighter genom det här konceptet och hur sjutton kan dem ha anställt seriös personal, i kostymer, till att kommentera det här?!
Och var kommer publiken ifrån?
Jag skulle gå och kolla om det var här och om det var gratis...
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Inte jag fan vad efterblivet, freakshow.
Jag tvivlar starkt på att jag hade gått dit, seriöst fan vad pinsamt om man fångas på bild "ringside" typ.Originally Posted by ShogunRua
För det första: Djupt efterblivet. Är det seriöst?
För det andra: "Publiken" består alldeles garanterat av klappljud, märks tydligt att de inte har någon publik tycker jag. Inspelat i studio alltså.
För det tredje: DJUPT efterblivet! Vill skjuta någon...
mm det var bland det dummare man sett
HahahahahHe says "come on, strap me in here big man, we're gonna get ready to rumble!"Vafaaaan, är det här på riktigt, asså, på riktigt? :O Kommentatorerna, domarna, ringflickan, hela konceptet hahaha, jag vet inte vart jag ska ta vägen, det här KAN ju inte vara på riktigt?
Varför har dom MMA-Handskar på den handen som först knyts och sedan tejpas ihop. Varför har dom inte bara någon slags dubbelhandske så att dom sitter garanterat fast.
blir väldigt svårt att göra det rättvist om ena är vänsterhänt?
Nej, jag såg en av deras galor, finns streamed, hittade länk på Sherdog, då filmade dem publiken, jag spekulerade lite för mig själv om dem betalat någon för att filma en publik-scen som dom sen köpte..Originally Posted by drue
Tänkte också på det, helt galet så lågbudget att inte ens låta sy upp en handske, dem försökte t.o.m knyta ihop händerna på den jag såg, sen insåg dem att det inte funkade (Hade dom aldrig testat sporten i praktiken innan?) och tejpade ihop händerna.Originally Posted by per
Ett citat från en kommentator som kommenterade ihop-tejpningen:
"I've seen duct tape hold planes together!"
roliga är att du inte kan vinna på submission i reglerna fast du får använda dem :S
retarded!!!!
Ja vad ska man säga...only in sick fucking america.
Idioti...
haha fy fan va dumt! Av alla dåliga kombinationer tog de armbrytning och MMA.
jag såg att Gary Goodridge är med, han är överallt!
Jag tänkte starta en liknande organisation, vem ställer upp?
*valfri forummedlem* vs Mark Hunt
:roll: :lol:
Gary goodridge tror jag faktiskt är bra på detta han är ju ett gammalt armbrytningsproffs och han kan slåss bättre än de flesta där.
Det var med på inside MMA i helgen, de blev fett jävla trashade, tack gode gud att de ogillades. :-P Sjukt pinsamt!![]()
Hehe, såg det med.. Allt skall man försöka mjölka ur..
Jag gråter för mänsklighetens pinsamhet.
Skit i det, skratta åt Amerikansk dumhet istället. För ärligt talat, ingen utom Amerikanerna är dumma nog att kombinera armbrytning med fighting.Originally Posted by BAHMER
Känns som att japanerna skulle kunna göra något liknande också.
Om man är lite rationell så vet man att japanerna med största sannolikhet redan testat konceptet! :-P De är först med alla sjuka saker.Originally Posted by biffmedpommes
snart kommer dom väl börja med nån blanding med sex och slag typ... finns säkert redan det också
Va, det kallas "sex" och har funnits i urminnes-tider.Originally Posted by zeddiz