Welcome to the MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
Results 1 to 4 of 4

Thread: MMA/UFC series?

Rookie

MMA/UFC series?

Tjenare!

Då jag mest har följt olika UFC galor så har jag mindre koll på följande sak.

För 4-5 år sedan så zappade jag in någon fighting serie från USA där dom fightas tex Colorado vs Dallas eller liknande, tror dom är uppdelade i grupper under en säsong och har även playoff sen efter gruppmatcherna är färdiga, skulle vara grymt och få tag på vart det här går och kolla på det när man ligger och såsar i soffan på kvällarna eller nätterna.
    Någon som vet vad det heter och vart man kan hitta det?

President
    Blog Entries
    30
    Quote Originally Posted by weratec View Post
    Tjenare!

Då jag mest har följt olika UFC galor så har jag mindre koll på följande sak.

För 4-5 år sedan så zappade jag in någon fighting serie från USA där dom fightas tex Colorado vs Dallas eller liknande, tror dom är uppdelade i grupper under en säsong och har även playoff sen efter gruppmatcherna är färdiga, skulle vara grymt och få tag på vart det här går och kolla på det när man ligger och såsar i soffan på kvällarna eller nätterna.
    Någon som vet vad det heter och vart man kan hitta det?
    kan det ha vart IFL du snackar om? Där bas rutten var tränare för anacondas och det var flera lag som fightades mot varandra i någon sorts serie?

Rookie
    Quote Originally Posted by KanoBlack View Post
    kan det ha vart IFL du snackar om? Där bas rutten var tränare för anacondas och det var flera lag som fightades mot varandra i någon sorts serie?

Jaaa fan va bra jobbat KanoBlack, tack ska du ha!

Nu ska ja hitta lite downloads och kolla på inatt också hehe..

Rookie
    Till min besvikelse så ser jag nu dock att den bara fanns ca 2 år innan dom la ner den 2008 =/ Får hitta lite gamla fighter o kolla på där iaf.