Ja, för alla oss som spelade MMArmy eller kan uppskatta ett spel som handlar om taktik och tänk istället för button-mashing finns det två spel jag vill rekommendera för alla er här på forumet, nämligen World of Mixed Martial Arts 2 och mmatycoon.com .
mmatycoon är hyfsat likt MMArmy men MYCKET bättre imo, fast lite lägre tempo. Det är sjukt mycket djupare och verkligare än MMArmy, mer taktik osv, det är gratis (men man kan bli VIP för ett rimligt pris, 10 dollar för 3 månader, dvs knappa 80 kronor) så jag rekommenderar alla att testa det. Blir man VIP kan man skapa egen promotion och olika företag såsom kläder, kosttillskott och gym.
World of Mixed Martial Arts 2 är ett singleplayer-spel där du har rollen som Dana White + Joe Silva ungefär, du har en promotion och signar fighters, sätter upp events och bestämmer matcher osv. Det finns ett demo att ladda ner på www.greydogsoftware.com, och jag rekommenderar verkligen det spelet. Jag köpte det, då jag gillar att sponsra såna här småspel och dessutom tyckte att det var sjukt roligt.
Skriv gärna vad ni tycker om dessa om ni testar dem, och tipsa gärna om andra MMA-spel!

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote