Efter gårdagen är man ju såklart inne på svensk mma. Vore de inte roligt om vi hade en svensk p4p ranking där alla deltagare får ranka våra svenska fighters på samma sätt som den vanliga p4p rankingen? Eller är intresset för litet för svensk mma?
Efter gårdagen är man ju såklart inne på svensk mma. Vore de inte roligt om vi hade en svensk p4p ranking där alla deltagare får ranka våra svenska fighters på samma sätt som den vanliga p4p rankingen? Eller är intresset för litet för svensk mma?
Det är en bra idé, men jag personligen är inte tillräckligt insatt för att kunna lägga en röst iallafall. Men det finns allt några stycken på det här forumet som verkar ha bra koll på svensk MMA.
Håller med i precis allt Kane sa.
Har ingen som helst koll då de visar svensk mma bara några enstaka gånger på tv och när alla galor går minst 100 mil bort.
Tycker dock man kan iallafall som ett test försöka sammanställa en sådan lista.
Läser man om svensk fighters så tycker jag gott och väl de räcker för att va me och rösta. Jag menar de är ju bara en rolig grej, Vet man knappt vilka som fightas bör man kanske inte rösta men har man läst om deras matcher så tycker jag att det räcker för att kunna rösta.