Tjena forumet!
Jag har länge haft planer på att skriva ihop en liten guide till MMA för de som är nya till sporten, och jag tänkte kolla med er om det finns någon som är intresserad av att hjälpa till genom att dela skrivarbetet eller ge förslag och feedback? Jag vill göra det här så att folk som är nyfikna ska kunna läsa om sporten och dess syfte, utövare, principer, legender, historia, och så vidare, och på så sätt få en större förståelse till sporten. Idag handlar det mesta om fotboll, och jag skulle gärna vilja se lika många MMA-fans i Sverige som jag ser fotbollsfans, kan vi fixa det tror ni?
Hur ska man forma en guide till MMA så att det låter attraktivt även för någon som inte har varit intresserad av kontaktsport förut?
Ska man göra varje sektion av guiden kort och sammanfattad så att man kan läsa allt i en sittning eller ska man utveckla allt så att det blir som ett större blogginlägg per del?
I vilken ordning ska alla saker tas upp?
Alla förslag är högst uppskattade, och jag samlar alla användbara förslag som ni ger i det här inlägget så att ni kan se hur strukturen ser ut och ge ytterligare feedback!

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote