Sveriges största & mest aktiva MMA forum
10 000 besökare varje månad med över 2850 registrerade medlemmar och 70 000 inlägg!.

Bli medlem här
Nya aktiva medlemmar får 50kr gratis att betta för på kommande MMA gala hos Betsson.com.
MMA-bloggar
Välkommen till MMA & UFC Snack på MMAForum.se.
+ Svara på ämne
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: MMA-bloggar

Up and coming
    Reg.datum
    Jan 2008

MMA-bloggar

Jag har sökt men inte hittat. Ifall liknande redan finns så ber jag om ursäkt och hoppas ni har förståelse för mina uppenbara brister inom sökandet.

I alla fall, en tråd om MMA-bloggar. Vilka rekommenderar ni och varför? Och kanske viktigare, vilka ska man undvika?

Så, länka på nu boys and girls.

Up and coming
    Reg.datum
    Jan 2008

Re: MMA-bloggar

Jag använder mig så gott som enbart av http://www.cagepotato.com/
    Dom är ofta snabba ut med nyheterna och skriver väldigt bra, och komiskt dessutom.

Svenska sidor jag skummar igenom dagligen är:
    http://mmanytt.se/ - i stort sett CagePotato fast på svenska. Kan dock vara väldigt långsamma på att uppdatera, men när dom väl gör det så är det oftast väldigt bra.
    http://www.mmabloggen.se/ - mycket video-klipp, vilket alltid uppskattas. Sidan uppdateras ofta. Har videosammanställningar av intressanta klipp dagligen.

Champ
    Reg.datum
    Feb 2008

vill bara tilläga att Cagepotato är grymt! har använt dt nästan dagligen dt senaste året

sen finns ju även
    www.fightplay.tv

där finns det massa bloggar från olika fighters

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Är mmajunkie.com en blogg? Isåfall tycker jag den är en av de bättre, använder den mer än sherdog.

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

mmajunkie.com och mmamania.com om det raknas som blogg ar riktigt bra!

Up and coming
    Reg.datum
    Jan 2008

Ja, inte bara bloggar då, utan mma-nyhetssidor eller vad man nu ska säga. Där ni läser det senaste typ.

Hall of famer
    Reg.datum
    Apr 2009

Hall of famer
    Reg.datum
    Sep 2006

Jag saknar en bra svensk blogg son inriktar sig på svenska fightscenen. Då kollar jag främst fightermags hemsida men jag tycker inte den händer så mycket där heller. Jag hade velat ha en blogg med mer rykten och lite vad som händer mellan fights också inte bara skriver om redan officiella matcher.

Moderator
    Reg.datum
    Feb 2007

jag kollar regelbunder på Sherdog, bloodyelbow och mmabloggen. mmanytt tycker jag inte är nåt att ha för att han som har den skriver så urbota dåligt. Då kollar jag hellre mmabloggen.se eftersom dom i princip rapporterar samma nyheter iallafall.
    "Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"

Liknande ämnen

1. Per Eklund bloggar
    Av Zeemen i forum Allmänt om MMA
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 18:39

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
Back to top

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32