Det visste jag inte om honom och tyckte det var coolt, han har besegrat både Dan Hederson och Randy Coutore i brottning
Källa:
http://www.k-1.se/index.php?option=com_ ... 98&Itemid=
Det visste jag inte om honom och tyckte det var coolt, han har besegrat både Dan Hederson och Randy Coutore i brottning
Källa:
http://www.k-1.se/index.php?option=com_ ... 98&Itemid=
Japp Martin är en riktigt duktig brottare och verkade väldigt sugen på att prova MMA men så ramla han in i Lets Dance och blev dessutom tillsammans med sin danspartner så nu verkar han hellre göra uppvisningar i salsa än att fightas. Tråkigt, hoppas han vaknar snart.
Ja det var tråkigt att han backad ur mma chansen. Hade varit kul att se hur långt han hade kunnat gå. Huvudsaken är kanske att han är nöjd...
"Världsmästaren Martin Lidberg slutar med brottningen.
– Jag känner att jag inte har kvar den motivation och gnista som jag haft tidigare, säger Martin Lidberg."
artikel:
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/sto ... 68,00.html
hoppas han verkligen skippar dansen nu, och börjar satsa åt MMA hållet..
han kan ju iaf köra lite stående iaf resten av kroppen inte funkar?
jag läste det imorrse oxå![]()
Jag tror tyvär inte att han kommer sluta dansa och börja med mma, man kan jue alltid hoppas iof :P
tråkigt om dans och tjejer tagit ifrån oss en världsstjärna inom kampsport
Jag läste i senaste Fightermag att han tränar mma så vem vet...man kan ju hoppas !
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Han har tränat MMA ett bra tag nu. Men jag tvivlar på att han kommer gå någon match. Han hade ju chansen innan han blev skadad.Originally Posted by ShogunRua
Hörde på radion att han skulle ställa upp i en danstävling...
ja herregud..
vad har det blivit av våran grymma brottarförmåga..
tv4 och den där tjejen var för mkt för våran brottarhjälte.
women and wine is a fighters most dangerous opponent.
Martin Lidberg är sugen på ännu en guldmedalj.
Men låter brottarlinnet vara kvar i garderoben.
Nu är det Eurovision Dance Contest som gäller.
– Låren ska bantas och flåset bli bättre, säger han.
mer på http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 69,00.html
herregud
jag vetjag läste det oxå, vad har hänt???? vem e det och vad han han gjort med vår silvermedaljör i sumobrottning
Är han lycklig och trött på hans gamla liv så tycker jag det är bra. Inte vi, världen runt som ska bli nöjda, det är han själv. Känner han att det är den rätta utvecklingen så är jag glad för honom. Lycka till i livet Martin, var roligt så länge det varade!
Läs: Det är ingen ironi i detta inlägg, vare sig ni vill tolka det så eller ej... :wink:
Vem vet han kanske gör en sen mma debut och allt det här dansandet gör att han utvecklar en helt ny fightingstil...typ Salsa-Jitsu...eller Bugg-Fu...
Ans: ja såklart hans lycka e viktigare för honom än vår, men kunde han inte bli lycklig av mma ist??? det e det vi whinar på :P
ekapist: lol![]()
N1clas: Haha, jad et kanske han hade blivit, men det finns såklart en anledning varför han inte valde en framtid inom brottning eller MMA. Han måste ju på något sätt ha hittat något bättre för sig själv om han väljer det andra. Alla kan inte älska sporten för alltid, och troligen är det många på detta forum som någon gång även de kommer att bryta med kampsporten, vare sig vad de säger idag. Hans val är hans val, och det respekterar jag och kan bara hoppas att han får ett bra och lyckligt liv. Nästa steg för han är kanske familj och barn, nån gång måste även det komma.
Visst är det så, han tjänare nog säkrare pengar på att smila runt i dansskorna 'n att göra en osäker satsning inom MMA.Originally Posted by Ans
Det är bara att inse alla gamla barndoms idoler försvinner från scenen på ett eller annat sätt, Karelin, Ljungberg och nu Lidberg.
Bruden har gjort han till en brud!!
Fan va trött ja blir...han hade kunnat gå långt tror jag.
Hur går det?
Har han suplexat hondjuret och dragit på sig MMA-handskarna ännu?
Hoppas verkligen det!![]()
Säger bara två ord: Genki sudoOriginally Posted by Eskapist
![]()
Tror inte att varken Genki eller Sudo är ord. :roll:Originally Posted by the_ultim8
Men två namn, det säger du minsann!
Genki (1570-1573) är en period i den japanska tideräkningen. Kejsar Ōgimachi regerade under denna sengoku-erans sista period, som liksom föregående perioder präglades av krig mellan konkurrerrande daimyoer.
sudo (super user do; officially pronounced /ˈsuËduË/,[2] though /ˈsuËdoÊŠ/ is also common) is a program for Unix-like computer operating systems that allows users to run programs with the security privileges of another user (normally the superuser).
:shock:
Min favorit i streetfighter spelen är Goku..
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Men jag förstår inte vad japansk tideräkning eller operativsystem har med dansande MMA-fighters. :wink:Originally Posted by Delfin
Dessutom ska du vara på min sida, du kan glömma det där hånglet du så gärna ville ha!