Riktigt snyggt Flying Knee
Fattar inte hur folk kan tycka att han är den främste genom tiderna. Det första man tänker på när man hur hans namn är det där slagsmålet, knarkandet under VM94 och när han slog bollen i mål med handen.
För övrigt jävligt korkat att kalla det för ett snyggt knä, eller för en MMA fight heller. Knät hade inte ens varit snyggt i oktagonen eftersom målvakten är nere på marken.
För att han spelade en riktigt bra fotboll, som inte kan jämföras med någon annan under den tiden, samtidigt som han gjorde allt för att vinna. Han tog sitt lag till final flera gånger på egen hand.
Nu tycker ja inte att den där fighten hör till på en fotbollsplan.
Vad utbröt slagsmålet, det är wn från publiken han knäar i ansiktet? Vad får honom att springa fram och knäa en sittande i ansiktet?
Ironi är inte alltid lätt att uppfatta på nätet.Originally Posted by Darbog
Originally Posted by Brushi
Skulle kanske satt dit en smiley efter :-)
Men den största spelaren gjenom tiderna e han
Hehe, ja, bäst att göra det.
Han är klart en av de största. Dock var han ju så enbent att han slog inlägg från höger med vänstern bakom höger (ja ni har väl sett det antar jag). Om man ska vara bäst i världen bör man använda även högern till annat än att stödja på. Dock har jag typ aldrig sett honom spela, är lite för ung, så jag vet inte om mitt påstående är sant. :wink: