Skulle va kul som fan att se... Haha ser dock inte hur han ska ha en chans.. Inte som att han kan undvika buffelruset och en takedown sen få "THOSE LUNCHBOXES, JUST SLAMMING IN YOUR FACE"
Tror ändå Machida har störst chans i UFC att spöa Brock. Eller Nogueria ala Pride.
Han har undvikit nedtagningar från bra brottare tidigare, han är jävligt mycket snabbare än brock också... tror att han skulle kunna skutta undan relativt lätt...
Jag skulle definitivt lägga mina pengar på Lyoto. Jag har svårt att se hur Brock skulle kunna få tag i honom. Och hur länge skulle Brock överleva i standupen?
Själv är jag mest trött om allt snack om hoppande mellan viktklasser..
"Violence needs a victim. It needs to have someone who does not want to participate. Something thats being forced upon them"
Second that!Originally Posted by ShogunRua
Men tror dock inte Machida skulle ha mycket chans.
Hoppas att denna aldrig blir av, förutom om Lyoto hade vunnit då![]()
Han har JÄKLIGT mycket kvar att uträtta i LHW först skulle jag säga. Shogun, Rashad och Rampage (om han återvänder) köar ju rättmätigt på titelchans.
Jo självklart. Men som han säger så vill han ju gå den här matchen efter att han försvarat bältet fem gånger.
Jag har inget emot att fighters går upp en viktklass för att utmana sig i "superfights", men visst ska dom isf vara champs och mer eller mindre rensat sin division.
Hahaha brock lesnar skulle få ner Lyoto när han ville,
nej jeje inte om han springer runt som han gör. han är ju snabbare än brock, Brock är ju självklart grymt snabb men...
han svårt att se Lyoto undvika Brock Lesnar.
Du menar fightern som normalt sett blir träffad var 2,5 runda? (innan Shogun fighten då) :lol: Och mot tjurrusningar a la Brock? Nja...Originally Posted by JEJE
Brock hade tagit ner honom på en gång.. fan inge svårt att få tag i Machida? Tito och Shogun har ju fått tag i han massa gånger, inte fått ner, det är en annan sak. Brock hade fått ner Machida på 1min efter att Machida studsat runt och shake:at på röven lite.
Tito vart ju frustrerad för att han aldrig fick tag på honom, shogun hade vad, 3-4 st takedown försök (alltså 4 st gånger dem gick upp mot octagonen) som misslyckades? Och Shogun är GRYM. Tror knappast att Brock rör sig bättre än Tito i sidled... :wink:Originally Posted by Simpaett
Men, ja, NÄR Brock får ner Lyoto så blir det väl det vanliga, ligga på motståndare.
haha vem fan bryr sig om tito eller shogun inte fick ner machida?
brock lesnar är väl typ 30 gånger starkare och har väl kanske 5 gånger bättre brottning.
jag håller med simpaett
handlar inte om att få ner machida, klart brock skulle totalt slänga ner machida genom golvet när han fick TAG på honom...
jeez.
Shogun fick tag på machida, tito fick tag på machida.
Lesnar får nog också tag på machida, 1 gång räcker.
eller jag vet inte, är han osynlig ?????
Jepp! Viktklasserna ser ju olika ut, folk får överleva att det är så..Originally Posted by ShogunRua